پیندو: مرجعی امن برای خرید و فروش کالا

کدخبر: 2379193

امروزه به دلیل مشغله‌های زیادی که در زندگی وجود دارد، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. به همین علت کسب و کارهای مختلفی به صورت اینترنتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در فروشگاه‌های مختلف کالاهای خود را به فروش می‌رسانند. یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی پیندو است. یک پلتفرم بسیار بزرگ که مسیر خرید و فروش را برای شما آسان می‌کند. هدف اصلی این پلتفرم ایجاد یک بازار آنلاین برای خرید و فروش کالاهای نو است. طوری که کاربران حس کنند دقیقا در کف بازار هستند و با همان قیمت‌ها، کالای مد نظر خود را خریداری کنند. البته اینکار بدون واسطه انجام می‌شود و خریدار و فروشنده به طور مستقیم از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت معاملات خود را انجام می‌دهند.

درواقع پیندو؛ بستر آنلاین خرید و فروش کالا است تا هر کسب و کاری بتواند بدون دغدغه و محدودیت محصولات نو خود را برای فروش قرار دهد. تمام فروشندگان و خریداران می‌توانند با داشتن رنج قیمت‌ها، شرایط پرداخت، شرایط ارسال و شرایط مرجوعی هر کالا، متناسب با نیازشان بهترین انتخاب را داشته باشند.

در ادامه خدماتی که فروشگاه اینترنتی پیندو ارائه می‌دهد را بررسی می‌کنیم تا متوجه شویم که چرا این فروشگاه، برتر از سایر پلتفرم‌های آنلاین است.

چرا پیندو را برای خرید و فروش کالای نو انتخاب کنیم؟

Picture1

همانطور که گفته شد پیندو خرید و فروش کالای نو را بدون واسطه انجام می‌دهد و هیچ گونه کارمزدی را در قبال خدماتی که ارائه می‌دهد، از خریدار یا فروشنده دریافت نمی‌کند. همین موضوع نیز باعث‌ شده تا پیندو بتواند در بازار رقابتی میان فروشگاه‌های اینترنتی، حرف اول را بزند. البته دلیل انتخاب پیندو تنها به این مورد محدود نمی‌شود. بلکه خرید و فروش در این فروشگاه مزایای دیگری دارد که به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • تنوع کالاهای موجود در پیندو بسیار زیاد است و شما می‌توانید هر کالایی که مدنظرتان است را از طریق این پلتفرم تهیه کنید.
  • از آنجایی که پیندو بدون واسطه کار خود را انجام می‌دهد، نمی‌تواند در مورد اصالت کالا، سلامت فیزیکی و برخی موارد دیگر، تضمینی برای شما داشته باشد. اما همچنان خرید از این فروشگاه کاملا مطمئن است، زیرا تا زمانی که شما به عنوان خریدار تحویل کالا و سلامت آن را تایید نکنید، هیچ مبلغی به فروشنده تعلق نمی‌گیرد و هزینه کالا در حساب پیندو محفوظ است.
  • اگرچه تمام خدمات پیندو با قیمت مناسبی انجام می‌شود، اما این پلتفرم برای کاربران همیشگی خود تخفیفات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد تا بتوانند در هنگام خرید از آن استفاده کنند.
  • در پیندو گزینه‌های مختلفی برای پرداخت مبلغ نهایی وجود دارد. بسیاری از افراد برای جلب اعتماد خود گزینه پرداخت درب منزل را انتخاب می‌کنند. اما پرداخت آنلاین نیز وجود دارد که بسیار سریع و راحت است. حتی این پلتفرم گزینه‌های دیگری را نیز در نظر گرفته تا کاربران انتخاب راحت‌تری داشته باشند. مانند ارز دیجیتال و BNPL.
  • پشتیبانی این پلتفرم بسیار سریع است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلتان رفع خواهد شد. پرسنل این مجموعه در هر روز و ساعت هفته پاسخگوی شما هستند.

پیندو چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

Picture1

 

اگر سری به پلتفرم پیندو بزنید، تنوع کالاهایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسد، کاملا مشهود است. حتی برای اینکه راحت‌تر به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشید، برای کالاهای مشابه یک کتگوری جداگانه در نظر گرفته شده‌است. ضمن اینکه در هر کتگوری متناسب با نوع کالاها، زیردسته‌هایی را نیز طراحی کرده‌اند تا سریع‌تر کالای مدنظر خود را پیدا کنید. به عنوان مثال دو کتگوری کالای دیجیتال و مد و پوشاک را در نظر بگیرید که بیشترین سهم فروش پیندو نیز از کالاهای مربوط به این دو دسته تامین می‌شود. با کلیک روی دسته بندی کالای دیجیتال وارد صفحه دیگری می‌شوید که در داخل آن زیردسته‌ها قرار گرفتند. این زیردسته‌ها شامل موبایل و تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ و حتی تجهیزات مربوط به دوربین است. شما می‌توانید روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید تا تمام آگهی‌های مربوط به خرید کالای دیجیتال نمایش داده شود.

برای اطلاع از خرید و قیمت جدیدترین های مد و پوشاک با قیمت عالی نیز باید به کتگوری مربوط به آن مراجعه کنید. در اینجا نیز زیر دسته‌‌های جداگانه برای آقایان، بانوان و حتی کودکان در نظر گرفته‌اند که در داخل هریک از آن‌ها نیز متناسب با نوع هرکالا زیردسته‌های مختلف طراحی شده است. قطعا با این تقسیم بندی‌ها خرید بسیار سریع و راحت انجام خواهد شد. حتی فروشندگان نیز دقیقا می‌دانند که در کدام قسمت آگهی‌های فروش خود را قرار دهند.

البته پیندو خدمات وسیع‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در زمینه‌ خانه و آشپزخانه، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر،  سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، مواد غذایی و حتی لوازم صنعتی و اداری نیز خدمات مد نظر خود را دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد فروشگاه پیندو  و خدماتی که ارائه می‌دهد صحبت کردیم تا بیشتر با این فروشگاه آشنا شوید. البته پیندو نیازی به معرفی ندارد چرا که این مجموعه در طول طول فعالیتش همواره درصدد جلب رضایت مشتریان بوده است و همین موضوع باعث شده تا به روز به شمار کاربران این پلتفرم افزوده شود. درواقع پیندو بستری را فراهم کرده است تا هر کسب و کاری بتواند بدون پرداخت هزینه‌، رشد کند و به فروش خوبی برسد. از طرفی خریداران نیز یک خرید اقتصادی و مطمئن را تجربه خواهند کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر: