راهنمای رزرو هتل های نزدیک حرم امام رضا

کدخبر: 2379217

حرم مطهر امام رضا علیه السلام، از اصلی ‌ترین و مهم‌ ترین جاذبه‌های شهر مشهد مقدس به حساب می‌آید که سالانه افراد زیادی برای زیارت مرقد مطهر رضوی به این شهر سفر می‌کنند. اگر می‌خواهید که در نزدیکی بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام اقامت داشته باشید، می‌توانید به سراغ هتل‌هایی که نزدیک ورودی‌های اصلی حرم و یا نزدیک به خیابان‌های منتهی به حرم هستند بروید. هتل‌های بسیار متعددی در نزدیکی حرم قرار دارند و همین موضوع موجب سردرگمی افراد در رزرو هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) شده است. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌های نزدیک به حرم بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین هتل های نزدیک به حرم امام رضا

در نزدیکی حرم مطهر امام رضا هتل‌های متعدد با امکانات رفاهی مختلف قرار گرفته‌اند و شما زائران می‌توانید بر اساس نیاز و سطح بودجه خود به رزرو هتل های نزدیک حرم امام رضا بپردازید. برخی از بهترین هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا علیه السلام عبارتند از:

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد به حساب می‌آید. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و ۱۲ طبقه و ۴۰۰ باب اتاق لوکس دارد. از ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان به فضای آرامش بخش، معماری باشکوه و اصیل ایرانی آن و… اشاره کرد. این هتل اتاق‌های بسیار متنوعی دارد و شما مسافران می‌توانید بر اساس شرایط خود هر یک از اتاق‌های آپارتمان، سوئیت، کانکت و… را رزرو کنید.

از امکانات خوب هتل مدینه الرضا می‌توان به مجموعه آبی، رستوران گردان، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سه رستوران مختلف با غذاهای بین المللی، سالن ماساژ و کتابخانه اشاره کرد. علاوه بر این امکانات خوب، هتل مدینه الرضا سالن همایش‌های متنوعی دارد که هر یک از آن‌ها ظرفیت‌های متفاوتی دارند. سالن همایش زمرد یکی از مجهزترین سالن همایش‌های این هتل است که ۲۶۰ نفر ظرفیت دارد و از تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است که همواره امکان برگزاری انواع جلسات اداری و همایش‌ها در این سالن وجود دارد.

سالن جلسات مروارید و سالن جلسات فیروزه از دیگر سالن همایش‌های این هتل ۵ ستاره هستند. سالن جلسات مروارید دارای سیستم صوتی رومیزی است که قابلیت ترجمه همزمان را دارد و در آن می‌توان همایش‌های بین المللی را با ظرفیت حدود ۵۰ نفر برگزار کرد. این هتل تا حرم رضوی تنها ۲ دقیقه فاصله دارد و با ارائه خدمات و امکانات رفاهی عالی، می‌تواند اقامتی به یادماندنی را برای شما رقم بزند. ممکن است که در رزرو هتل‌های نزدیک حرم امام رضا این هتل ۵ ستاره نیز مورد توجه شما قرار گیرد.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

اگر شما نیز به دنبال رزرو هتل‌های نزدیک حرم امام رضا هستید، احتمالا قصد دارید هتلی را انتخاب کنید که به امکانات رفاهی خوبی مجهز شده باشد. هتل قصر طلایی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل به جاذبه‌های گردشگری و دیدنی شهر مانند گنبد خشتی، بازار رضا، آرامگاه نادر، موزه آستان قدس رضوی، آرامگاه شیخ بهایی، مسجد گوهر شاد و مراکز خرید دسترسی آسانی دارد و شما مسافران می‌توانید با اقامت در این هتل، به راحتی از این مکان‌های زیبا بازدید کنید.

هتل قصر طلایی مشهد ۱۶ طبقه و ۳۵۷ اتاق شیک و لاکچری دارد که تمامی آن‌ها به امکانات رفاهی خوبی مجهز شده‌اند. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دیزاین‌های متفاوتی دارند، به همین علت افراد با هر نوع سلیقه‌ای می‌توانند یکی از این اتاق‌ها را رزرو کنند. سوئیت کیدز سوئیت با دکوراسیون بسیار جذابی برای کودکان طراحی شده است و امکانات سرگرم کننده و هیجان‌انگیز بسیاری دارد.

اتاق‌های پرنسس و پرنسس رویال نیز از طراحی بسیار منحصر به فرد و رمانتیکی برخوردار هستند که غالبا مخصوص زوجین هستند. پنج رستوران متنوع، چهار کافی شاپ دنج، بازی‌های رایانه‌ای، استخر، اتاق نمک، مجموعه اسپا، سالن بیلیارد، سالن ورزش، اتاق VR و… از جمله امکاناتی هستند که مجموعه قصر طلایی برای رفاه و آرامش مهمانان خود در نظر گرفته است. خدمات زیبایی و آرایشی، آتلیه عکاسی، بازارچه اختصاصی و… از دیگر امکانات خوب این هتل ۵ ستاره به حساب می‌آیند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد را می‌توان یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد معرفی کرد که برای هر یک از فصل‌های سال برنامه‌های متنوع با اتاق‌ها و امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند. این هتل جزو یکی از بزرگترین هتل آتریوم‌های کشور محسوب می‌شود (منظور از هتل آتریوم این است که دارای فضای باز میانی است و تمامی طبقات را می‌توان از لابی هتل مشاهده کرد. در حالت کلی در این هتل، راهروها در یک سمت و اتاق‌ها در یک سمت دیگر قرار دارند).

این هتل ۲۵ طبقه دارد و از مرتفع‌ترین هتل‌ها در شرق کشور به حساب می‌آید. از پنجره اتاق‌های این هتل می‌توانید نمای چشم نواز و جذاب شهر را نظاره کنید. هتل درویشی دکوراسیون و نمای داخلی بسیار منحصر به فردی نیز دارد که حس آرامش را به مهمانان القا می‌کند. یکی از مزایای بسیار خوب این هتل آن است که شما می‌توانید با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی به زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام بروید.

این هتل لوکس، یک مجموعه بسیار خوب و متنوع از اتاق‌ها و سوئیت‌ها با طراحی‌ها و امکانات مختلف را برای اقامت مهمانان فراهم کرده است. به طور کلی دکوراسیون و امکانات اتاق‌های این هتل به گونه‌ای است که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. امکانات مختلف این هتل از جمله رستوران‌های بین المللی با غذاهای لذیذ و با کیفیت، کافی شاپ، روف گاردن، چای خانه سنتی و… فضایی را فراهم آورده‌اند تا شما بتوانید خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود ایجاد کنید.

از دیگر امکانات خوب این هتل می‌توان سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی و سالن اسپا اشاره کرد. اگر به فکر رزرو هتل‌های نزدیک حرم امام رضا هستید، حتما هتل درویشی مشهد را نیز در میان گزینه‌های خود قرار دهید.

هتل درویشی مشهد

فلای‌تودی | برترین مجموعه رزرو هتل و خرید بلیط تهران

اگر شما نیز قصد دارید که به شهر زیبا و پر جاذبه مشهد سفر کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برنامه ریزی سفر خود را به مجموعه فلای تودی بسپارید. فلای تودی جزو یکی از برترین مجموعه‌های ارائه دهنده تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل ارزان، بلیط هواپیما و قطار و… به حساب می‌آید. شما می‌توانید رزرو هتل های نزدیک حرم امام رضا را از طریق این مجموعه معتبر انجام دهید. مجموعه فلای تودی به شما کمک می‌کند تا بتوانید سفری دلچسب و به یادماندنی را در قلب شهر مشهد تجربه کنید. شما می‌توانید از خدمات خوب این مجموعه از طریق اپلیکیشن و سایت فلای تودی بهره‌مند شوید.

 

ارسال نظر: