وزیر اقتصاد باز هم به مراسم معارفه رسمی مدیرعامل جدید بیمه ایران نیامد

کدخبر: 1026735

مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت سهامی بیمه ایران با حضور معاونان امور بانکی و توسعه مدیریت این وزارتخانه به همراه اعضای هیات مدیره بیمه ایران در وزارت اقتصاد برگزار شد

به گزارش «نسیم»،مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت سهامی بیمه ایران با حضور معاون امور بانکی و بیمه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیران ستادی این وزارتخانه واعضای هیات مدیره و مدیران شرکت بیمه ایران در محل سالن جهاد اقتصادی وزارت اقتصاد برگزار شد .

معاون امور بانکی و بیمه وزیر اقتصاد در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند مدیرعامل سابق شرکت بیمه ایران، به تشریح عملکرد این شرکت در دوران مدیریت محمودامراللهی پرداخت .

محمد پاریزی تصریح کرد: اصلاح ساختار مالی بیمه ایران، به روز ساختن بزرگترین شرکت بیمه ای کشور و اقدامات زیرساختی صورت گرفته در بخش IT و نیز افزایش دارایی های سرمایه ای شرکت سهامی بیمه ایران از جمله فعالیت های اثربخش و ماندگار دوران مدیریت امراللهی است .

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته همسو با سیاست ها و برنامه های توسعه ای وزارت اقتصاد بود تاکید کرد: قطعا این برنامه ها در دوره مدیریت جدید استمرار خواهد یافت که این امر مسلتزم همکاری و تلاش مجموعه کارکنان بیمه ایران خواهد بود .

در ادامه این مراسم محمد شرفشاهی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد نیز ضمن تقدیر از زحمات امراللهی اظهار داشت: وی در جهت ارتقای بیمه ایران که یکی از بنگاه های مهم اقتصادی کشور است تلاش بسیاری کرده است .

سخنان مدیرعامل سابق شرکت بیمه ایران بخش بعدی این مراسم را شامل می شد، امرالهی با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در دوران مدیریت اش خاطرنشان کرد: تدوین استراتژی های کلان شرکت در بدو ورود، تشکیل جلسات منظم هیات مدیره، راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با ذینفعان (SRM) ، پرداخت خسارت به زیان دیدگان بیمه توسعه در پایان سال 93 توسط شرکت بیمه ایران و رسیدگی به دوازده هزار پرونده و آزادسازی 130 نفر از زندانیان ناشی از عدم تعهد بیمه توسعه را از جمله اقدامات این شرکت در دوره مدیریت خود عنوان کرد .

وی همچنین ضمن تقدیر از حسن اعتماد و حمایت های همه جانبه وزیر اقتصاد در پیشبرد برنامه های کلان این شرکت طی 2 سال گذشته، از همراهی و همکاری مجموعه کارکنان خانواده بزرگ بیمه ایران قدردانی کرد .

در ادامه مدیر عامل جدید بیمه ایران به تشریح برنامه های این شرکت پرداخت و گفت: قدمت 80 ساله شرکت بیمه ایران، نیروی انسانی حرفه ای و باتجربه، جامعه بزرگ بازنشستگان و شبکه وسیع فروش و نمایندگی ها از جمله امتیازات مهم این شرکت بشمار می رود .

سید عباس حسینی تاکید کرد: تلاش می کنیم سیاست های کلان و حرفه ای تر را تدوین و آرامش را به بیمه ایران بازگردانیم .

وی افزود: ارتقاء نقش بازار بیمه در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور از جمله برنامه های مهم این شرکت می باشد و تلاش می کنیم به این هدف دست یابیم .

در پایان این مراسم نیز تقدیرنامه وزیر اقتصاد برای مدیرعامل سابق و حکم مدیرعامل جدید اهداء گردید .

گفتنی است طبق برنامه قبلی قرار بود این مراسم با حضور وزیر اقتصاد برگزار گردد که به سبب عارضه قلبی دکتر طیب نیا مراسم بدون حضور ایشان انجام شد .

کمی پیشتر،سیدعباس حسینی با حکم علی طیب نیا وزیرامور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران منصوب و کار خود را دراین شرکت بیمه ای آغاز کرد، هر چند که در23 شهریورماه امسال،جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید این شرکت هم بدون حضور علی طیب نیا برگزار شد.

ارسال نظر: