تجارت نو وارد بازار بیمه ای کشور شد

کدخبر: 2029825

محمد عباس زادگان گفت: بیمه تجارت نو با دو هزار و پانصد میلیارد ریال وارد بازار بیمه ای شده و در صدد جذب سرمایه گذاران خارجی به منظور افزایش سرمایه شرکت تا چهل هزار میلیارد ریال طی سه سال آینده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو اعلام کرد: بیمه تجارت نو با اهداف راهبردی چهار گانه در بخشهای انرژی و صنایع، توسعه بیمه های عمر، بیمه روستائیان و جذب سرمایه های خارجی آغاز به کار کرد. سید محمد عباس زادگان، اظهارکرد: بیمه تجارت نو با دوهزارو پانصد میلیارد ریال وارد بازاربیمه شده و در صدد جذب سرمایه گذاران خارجی به منظور افزایش سرمایه شرکت تا چهل هزار میلیارد ریال طی سه سال آینده می باشد.

وی گفت: نظام پرداخت خسارت این شرکت به گونه ای طراحی شده که به محض تماس مشتریان حادثه دیده، کارشناسان صاحب تجربه در محل حاضر و با تشخیص و ارزیابی ،بلافاصله خسارت وارده وجه بیمه بلافاصله به حساب مشتری واریز می شود.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو اظهارداشت: در بخش درمان تکمیلی نیز سیستم شبانه روزی برای خدمت رسانی به مشتریان با بهره گیری از امکانات بیمارستان ها و مراکز درمان کشور تدارک دیده شده ،زیرا افزایش انتظارات مردم و ضرورت ایجاد آرامش برای حادثه دیدگان، جبران سریع خسارت وتوسعه بیمه های جدید ضروری است.

وی اضافه کرد: هم اینک در تهران و هشت استان دفاتر بیمه تجارت نو آماده خدمت رسانی است و طبق برنامه تا پایان سال در تمامی استان ها شعب بیمه آغاز به کار خواهد کند و درفاز بعدی در شهر های کوچک هم دفاتر نمایندگی دایر می شود .

مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو افزود:علاوه بر شعب بانک تجارت، خدمات بیمه تجارت نودر شعب پست بانک نیز در دسترس مشتریان خواهد بود.

ارسال نظر: