«نسیم آنلاین» منتشر کرد؛

"آرمان" بدون مدیر عامل ماند؛ بیمه مرکزی کجاست؟

کدخبر: 2034846

ظاهرا" به همراه مدیر عامل مورد اشاره تنی چند از مدیران بیمه آرمان که نزدیک به ۲۰ نفر برآورد می‌شود استعفای خود را از ادامه همکاری در این شرکت اعلام کرده‌اند.

خبرنگار نسیم آنلاین اطلاع یافته که در حال حاضر شرکت بیمه آرمان فاقد مدیرعامل و یا سرپرست مشخص بوده که طبق قانون، محمدرضا امیر حسنخانی، رئیس هیات مدیره، مسئولیت اجرایی این شرکت را بر عهده دارد.

بر اساس این گزارش، به دنبال استعفای مدیرعامل و تعدادی از مدیران ارشد شرکت بیمه آرمان،"محمود زاده" برای مدتی کوتاه، سرپرستی این شرکت بیمه ای را عهده دار شده، اما بلا فاصله ترجیح داده که بیش از این سمت سرپرستی آرمان را برعهده نداشته نباشد.

گفته می شود که علی فتحعلی، مدیر عامل قبلی این شرکت با تیم سهامداری جدید و نماینده آنها اختلافات اساسی داشته اند که این امر موجب کناره گیری از سمت مدیریت عاملی شده است.

ظاهرا" به همراه مدیر عامل مورد اشاره ،تنی چند از مدیران بیمه آرمان که نزدیک به 20 نفر برآورد شده ، استعفای خود را از ادامه همکاری در این شرکت اعلام کرده اند.

گزارش های شبه رسمی مبین این امربوده که زیان انباشته و معوقات ایران خودرو بخش کوچکی ازچالش های شرکت بیمه آرمان بوده که در حال حاضر بر سر راه این شرکت خودنمایی می کند. بر اساس این گزارش، بانک ایران زمین از جمله سهامداران عمده بیمه آرمان به حساب می آید.

با وجود اعلام نظارت جدی بیمه مرکزی بر صنعت بیمه، اما به نظر می رسد ، مدیران این نهاد نظارتی امر نظارت بر چالش های شرکت های بیمه ای را با تساهل دنبال می کنند که بیم آن می رود با عدم نظارت های جدی مشکلات شرکت های بیمه ای بیشتر هم شود.

ارسال نظر: