اظهارات قابل تامل همتی در روز تودیع: فشار می‌آوردند تا از بانک ملی بروم!

کدخبر: 2037982

مدیر عامل سابق بانک ملی با وجود اعلام گله‌مندی خود از فشارهای موجود در دوران مدیریتش به ویژه سال اول، گفت که کسانی که در این دوران فتنه کردند را بخشیده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیر عامل سابق بانک ملی از برخورد و عملکرد تخریبی عده‌ای در دوران ریاست وی در این بانک گله کرد، اما گفت کسانی که در سال اول مدیریتم فتنه کردند را بخشیدم.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک ملی امروز با حضور وزیر اقتصاد، رئیس سازمان امور مالیاتی و مدیرعامل پیشین و جدید بانک ملی برگزار شد.

عبدالناصر همتی-مدیر عامل سابق بانک ملی- که اخیر از این بانک جدا شده و به ریاست بیمه مرکزی منصوب شده است در این مراسم گفت که از اوایل ورود وی به بانک ملی(مهر ماه ٩٢)بسیاری از افراد بیرونی فشار آوردند که او صحنه را ترک کرده و از بانک برود.

وی ادامه داد : مخربان می دانستند که می خواهیم بانک ملی را تغییر دهیم، اما با همه فشارها ماندیم تا اهداف را به سرانجام برسانیم که با همراهی کارکنان بانک نتیجه هم گرفتیم.

همتی این را هم گفت که عده ای از خارج از کشور و از آنهایی که صدها میلیارد تومان از پول بانک را برده بودند خط می گرفتند، کسانی که احساس می کردند اکنون منافع آنها به خطر افتاده است.

مدیر عامل سابق بانک ملی با وجود اعلام گله‌مندی خود از فشارهای موجود در دوران مدیریتش به ویژه سال اول، گفت که کسانی که در این دوران فتنه کردند را بخشیده است.

در ادامه این مراسم، حسین زاده - مدیر عامل جدید بانک ملی- که پیشتر از اعضای هیات مدیره این بانک بوده است طی سخنانی استراتژی این بانک را خدمت به مردم، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد.

وی همچنین از وزیر اقتصاد خواست تا برای افزایش سرمایه بانک ملی مساعدت لازم را انجام داده و بانک را در این باره همراهی کند.

ارسال نظر: