مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

طلب انباشته آتیه سازان حافظ از آموزش و پرورش ۱۳۰ میلیارد تومان شد

کدخبر: 2074132

ادیانی اذعان داشت که با توجه به نحوه قرارداد این شرکت در حال حاضر تا ۹۷ درصدبه تعهدات خود در قبال پرداخت خسارت عمل می کند اما توضیحی نداد که چرا سه درصد مابقی اجرایی نمی شود.

مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در گفتگو با « نسیم آنلاین » میزان حق بیمه تولیدی شرکت متبوع خود در سال گذشته را یک هزار میلیارد تومان دانست اما اشاره‌ای نکرد که حق بیمه تولیدی این شرکت در شرایط حاضر نسبت به سال قبلتر رشدی داشته یا خیر؟

سید مرتضی ادیانی، شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را یک شرکت تک محصولی برشمرد که به صورت مشخص در زمینه بیمه تکمیل درمان فعال است و افزود که این شرکت نزدیک به 6 میلیون و 300 هزار بیمه شده را تحت پوشش خود دارد که این عده شامل یک میلیون و 600 هزار شاغل آموزش و پرورش، دو میلیون و 700 هزار نفر از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و 2 میلیون نفر هم از کانون بازنشستگان کشوری است.

به گفته وی، شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در ازای انجام عملیات بیمه‌ای کارمز دریافت می‌دارد و افزود که قرار شده در جریان بیمه فرهنگیان به ازای هر ماه 17 هزار تومان از حقوق کارکنان برای کارمزد بیمه تکمیل درمان کسر شود.

ادیانی تصریح کرد که منابع این قرارداد در دسترس وزارت آموزش و پرورش بوده و نه بیمه آتیه سازان حافظ و این شرکت اطلاعی از رقم جزییات بیشتر ندارد.

مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت که در بازار بیمه درمانی نرخ شکنی معنایی ندارد و شرکت آتیه سازان حافظ بیشتر به منافع بیمه شده فکر می کند.

وی زمان پرداخت خسارت به افراد بیمه شده را از 48 ساعت تا یکماه متغیر دانست و اذعان داشت که به دلیل نقص در پرونده برخی افراد پرداخت خسارت به طول می انجامد.

ادیانی، اذعان داشت که با توجه به نحوه قرارداد این شرکت در حال حاضر تا 97 درصد به تعهدات خود در قبال پرداخت خسارت عمل می کند اما توضیحی نداد که چرا سه درصد مابقی اجرایی نمی شود.

وی با بیان اینکه تا اکنون هیچ درخواستی از ناحیه بیمه مرکزی در راستای انجام تعامل بیشتر با یکدیگر نداشته که با پاسخ منفی آتیه سازان حافظ مواجه شود و ادامه داد که این شرکت تعامل با بیمه مرکزی را می پذیرد.

مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ، شرکت متبوع خود را فاقد هرگونه زیان انباشته برشمرد اما گفت که این شرکت در سال 89 تا مرز ورشکستگی جلو رفته اما توانسته خود را سرپا کند.

وی، میزان مطالبات معوق شرکت آتیه سازان حافظ از وزارت آموزش و پرورش را 130 میلیارد تومان خواند و افزود که این مطالبه یک طلب انباشته از سالهای 92 و 93 بوده که این شرکت اکنون به دنبال وصول آن است.

ارسال نظر: