خواب خرگوشی بیمه مرکزی ادامه دارد

شش شرکت بیمه‌ای مدیرعامل ندارند!

کدخبر: 2074290

شرکت های بیمه ای "سرمد"،"حافظ"، "تعاون"، "میهن"، "موسسه بیمه متقابل کیش" و " موسسه کلوب بین المللی بیمه متقابل اطمینان متحد قشم"، فاقد مدیریت عامل هستند.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین »، کانال تلگرامی «نوداقتصادی» نوشت: نتایج یافته‌های خبرنگار ما از درگاه اطلاع رسانی بیمه مرکزی،نشان می دهد که در حال حاضر شش شرکت بیمه ای فاقد مدیر عامل هستند.

بر اساس این گزارش، شرکت های بیمه ای "سرمد"،"حافظ"، "تعاون"، "میهن"، "موسسه بیمه متقابل کیش" و " موسسه کلوب بین المللی بیمه متقابل اطمینان متحد قشم"، فاقد مدیریت عامل هستند.

بر پایه این گزارش،"علیرضا هادی"،مدتی قبل تر از بیمه سرمد جدا شده و در حال حاضر، "پرویز مقدسی"، رئیس هیات مدیره، سرپرستی این شرکت بیمه ای را برعهده دارد.

شرکت بعدی که مدیر عامل آن از این شرکت جدا شده، شرکت بیمه حافظ بوده که بر این اساس "مهدی ریاحی فر" از سمت خود کناره گرفته هر چند که خود او گفته استعفا نکرده و از بیمه ایران به بیمه حافظ مامور بوده وپس از اتمام دوران ماموریت، به بیمه ایران بازگشته است.

بیمه تعاون شرکت سومی است که تا اواخر شهریورماه سالجاری، "حمید رضا کاوه"، سکان هدایت آن را بر عهده داشته که از قرار معلوم ازهمان ایام از بیمه تعاون جدا شده است.

در حال حاضر "محمدرضا نظام آبادی"، همچون دفعات قبلی که مدیران عامل این شرکت از بیمه تعاون جدا می شده اند، ریاست هیات مدیره این شرکت را برعهده دارد.

بیمه میهن، شرکت چهارمی است که از مدت ها قبل بحث جابجایی مدیریت عامل آن، یعنی "علی موسی الرضا" بر سر زبانها افتاده و در حال حاضر طبق اعلام سایت بیمه مرکزی، این شرکت فاقد سکاندار است.

هر چند که بر خلاف سایت بیمه مرکزی،سایت رسمی شرکت بیمه میهن، همچنان علی موسی رضا (عضو هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت را برعهده دارد.

شرکت بیمه متقابل کیش، دیگر شرکتی بوده که دررشته بیمه مسئولیت مالکین شناورها،در قالب کلاس های1،2 و3 ( P&I) فعالیت می کند که طبق سایت بیمه مرکزی این شرکت هم فاقد مدیریت عامل است.

گفته می شود پیشتر، ناخدا ابراهیم ظهیری، مدیریت عاملی این شرکت را برعهده داشته است.

شرکت آخر موسسه کلوب بین المللی بیمه متقابل اطمینان متحد قشم بوده که بر اساس اعلام درگاه اطلاع رسانی بیمه مرکزی هیچ اطلاعات خاصی از آن در دسترس نیست.

ارسال نظر: