معاون بیمه‌ای وزارت اقتصاد به همایش بزرگ بیمه نرفت! / احتمال اختلاف نظر قضاوی و طیب نیا بالا گرفت!

کدخبر: 2076466

هنوز از چرایی غیبت "حسین قضاوی"، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در بزرگترین همایش صنعت بیمه کشور، اطلاع دقیقی در دسترس نیست

به گزارش «نسیم آنلاین» کانال «نودِ اقتصادی» نوشت: نتایج مشاهدات میدانی حاکی از آن است که "حسین قضاوی"، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در بیست و سومین همایش بیمه و توسعه، علی طیب نیا را همراهی نکرده است.

بر اساس گزارش «نودِ اقتصادی» در همایش روز گذشته که با حضور مدیران عامل شرکت های بیمه ای و فعالان صنعت بیمه برگزارشد، علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی و موسوی لارگانی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، سخنرانی کرده اند.

هنوز از چرایی غیبت "حسین قضاوی"، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در بزرگترین همایش صنعت بیمه کشور، اطلاع دقیقی در دسترس نیست اما به طور قطع بیمه مرکزی از او برای حضور در این گردهمایی دعوت رسمی به عمل آورده بود.

زمزمه های مختلفی پیرامون این عدم حضور قضاوی در این همایش مطرح شده که یکی از آنها، بیشتر شدن فاصله بین او و علی طیب نیا در این وزارتخانه عریض و طویل بوده است. البته ذکر این مطلب به معنی، پافشاری برای قطعیت و صحت داشتن این فرضیه مطرح شده نیست.

ارسال نظر: