رئیس سابق سازمان خصوصی سازی در یک شرکت بیمه خصوصی؛

تغییرات در ترکیب هیات مدیره بیمه معلم منتفی شد!

کدخبر: 2092519

تحسیری، با انتقاد از طولانی شدن فرایند ثبت افزایش سرمایه شرکت بیمه معلم، اذعان داشته که به محض ثبت این افزایش سرمایه ، فرایند ورود بیمه معلم به بورس صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت بیمه معلم، هرگونه جابجایی در ترکیب هیات مدیره شرکت متبوع خود را رد کرده و اعلام داشت که ترکیب هیات مدیره این شرکت بسیار خوب و هماهنگ عمل کرده و قرار نیست که تغییری دراین فهرست صورت پذیرد.

"محمدحسین داجمر"،"محمدابراهیم تحسیری"،"غلامرضاحیدری کرد زنگنه"،"سیدعماد الدین قاضوی"و "محمد رضا نوتاش" در ترکیب فعلی هیات مدیره شرکت بیمه معلم قرار دارند.

از تیرماه سال گذشته تا این اواخر، بارها احتمال جدایی سید عمادالدین قاضوی و محمد رضا نوتاش از فهرست هیات مدیره شرکت بیمه معلم به فضای رسانه کشور راه یافته بود.

جالب تراینکه"محمد حسین داجمر"رئیس کنونی هیات مدیره شرکت بیمه معلم، در گفتگوی آبانماه سال گذشته خود با « نسیم آنلاین » بر این امر صحه گذارده و افزوده که شرکت کشتیرانی به عنوان یکی از سهامداران اصلی بیمه معلم دو گزینه را برای جایگزینی نوتاش و قاضوی، اعضای کنونی بیمه معلم معرفی کرده که مراحل قانونی آن در حال سپری شدن است که یکی ازآنها فردی به نام "بنایی" است اما رئیس هیات مدیره شرکت بیمه معلم گفت که نام فرد دوم را به خاطر ندارد.!

شرکت بیمه معلم با عنوان اولیه "شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری" در سال ۱۳۷۳ و با مشارکت نظام بانکی و تأسیس شد که درتیرماه سال ۱۳۸۶، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت وتصمیم سهامداران جدید، نام شرکت به « بیمه معلم » تغییر یافته است.

درحال حاضر، شرکت هایی چون بانک سرمایه،شرکت ساختمانی معلم و سرمایه گذاری فرهنگیان در زمره سهامداران آن بوده که جملگی از شرکت های تحت پوشش صندوق ذخیره فرهنگیان به شمار می روند.

حال، محمدابراهیم تحسیری، مدیر عامل شرکت بیمه معلم،درگفتگوی خود با « نسیم آنلاین» هر گونه تغییر در سطح هیات مدیره را رد کرده است.

او،با بیان اینکه سهامداران شرکت بیمه معلم انگیزه بالایی برای افزایش سرمایه این شرکت دارند خبر داده که مراحل ثبت افزایش سرمایه این شرکت از یکصد به 150 میلیارد تومان درحال طی شدن است.

تحسیری، با انتقاد از طولانی شدن فرایند ثبت افزایش سرمایه شرکت بیمه معلم، اذعان داشته که به محض ثبت این افزایش سرمایه ، فرایند ورود بیمه معلم به بورس صورت می پذیرد.

شرکت بیمه معلم، یکی ازشرکت های فعال در صنعت بیمه از مدتها قبل قرار بود تا پس از نهایی شدن فرایند پذیرش درفرابورس 10 درصد سهام آن عرضه اولیه شود، حال آنکه این فرایند بارها به تاخیر افتاده است.

تحسیری گفت که پیشتر ها بیمه مرکزی فرایند پولشویی شرکت های بیمه ای را مد نظر داشت که اکنون بانک مرکزی هم بر روی روی آن متمرکز شده و اکنون ماههاست که موضوع بیمه معلم در بانک مرکزی متوقف شده است.

ارسال نظر: