یک بازنشسته مدیرعامل بیمه وابسته به بانک تجارت!/ رشد سرسام آور هزینه‌های اداری و عمومی شرکت تازه تاسیس بیمه تجارت نو!

کدخبر: 2095500

طبق اعلام بیمه مرکزی، شرکت بیمه تجارت نو، تا سه ماهه سوم سال گذشته و با صدور ۱۴ هزار و ۳۶۸ فقره بیمه نامه نزدیک به ۴۶۰۷۶ میلیون ریال حق بیمه تولیدی داشته که بر این اساس، سهم این شرکت نو پدید در صنعت بیمه به رقم ۸ صدم درصد رسیده است.

«نود اقتصادی» نوشت: مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو، رشد هزینه های اداری و عمومی شرکت متبوع خود تا رقم 43.5 درصد را در شرکت های تازه تاسیس و مشابه امری اجتناب ناپذیر دانست و اعلام داشته که با عنایت به اینکه مبلغ 22613 میلیون ریال از هزینه های اداری و عمومی مربوط به هزینه های قبل از بهره برداری است بنابراین با در نظر گرفتن مبلغ مذکور، هزینه های اداری این شرکت به 43.5 درصد رسیده که ناشی از افزایش پرسنل، احتساب هزینه استهلاک و تجهیز شعب بوده است.

افزایش سرسام آورهزینه های اداری و عمومی شرکت تازه تاسیس بیمه تجارت نو بعد از آن رخ می دهد که در حال حاضر، حداکثر هزینه های اداری و عمومی یک سازمان یا شرکت نباید از عدد 15 درصد عبور کند. شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه اولیه ثبت شده ۲۵۰۰ میلیارد ریالی فعالیت رسمی خود را از اردیبهشت ماه سال 95 آغاز کرده و در شرایط کنونی، بانک های تجارت و پست بانک وشرکت های سرمایه گذاری غدیر و ایرانیان در زمره سهامداران عمده آن به شمار می آیند.

طبق اعلام بیمه مرکزی، شرکت بیمه تجارت نو تا سه ماهه سوم سال گذشته و با صدور 14 هزارو 368 فقره بیمه نامه نزدیک به 46076 میلیون ریال حق بیمه تولیدی داشته که بر این اساس، سهم این شرکت نو پدید در صنعت بیمه به رقم 8 صدم درصد رسیده است.

عباس زادگان در نخستین نشست خبری خود پیش بینی کرده بود که شرکت متبوع او برای سال 95 بین 50 تا 100 میلیارد تومان حق بیمه تولیدی را کسب خواهد کرد و با بیان اینکه سرمایه این شرکت 250 میلیارد تومان است، تصریح کرده که بیمه تجارت نو قصد دارد تا با جذب سرمایه های خارجی، در یک پروسه سه ساله سرمایه خود را تا چهار هزار میلیارد تومان افزایش دهد .

درحال حاضر، سید محمد عباس زادگان،مدیریت اجرایی این شرکت بیمه ای را برعهده دارد که گفته می‌شود مدتها قبل، یکبار بازنشسته شده است.

ارسال نظر: