ساخت سریال پرستاران در بیمارستان نورافشار کلید خورد

کدخبر: 2054809

معاون وزیر بهداشت با اشاره به ساخت سریال پرستاران در محل بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، گفت: برای ساخت این سریال در محل بیمارستان نورافشار که جزء اموال وقفى مرحوم نورافشار است، قدردان جمعیت هلال احمر و آن مرحوم هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دکتر محمدهادی ایازی؛ قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی، در مراسم شروع تولید سریال پرستاران در محل بیمارستان نورافشار با حضور میرزابیگى؛ معاون پرستارى وزیر بهداشت، بهروز افخمى، پرویز مظلومى و جمعی از هنرمندان، گفت: وزارت بهداشت در دوره حاضر به موضوعات فرهنگی اهتمام ویژه داشته است که به این منظور شورای فرهنگ سلامت تشکیل و مباحث مختلف فرهنگی در سینما، تلویزیون، انیمیشن، تئاتر و غیره دنبال مى شود.

وی با اشاره به این که ساخت سریال پرستاران از جمله برنامه هاى فرهنگى وزارت بهداشت از امروز (شنبه ٢٣مرداد) کلید مى خورد، اظهار کرد: این سریال حاصل ١٤ماه کار مشترک بین وزارت بهداشت و فیلمسازان مجموعه است که پس از اتمام مراحل ضبط در زمستان سال آینده پخش خواهد شد.

ایازی اظهار کرد: این سریال در ٥٢ قسمت به دنبال ارتقاء منزلت جامعه پرستارى و ایجاد ارتباط بین کادر پزشکى، مردم و آشنایی آن ها با سختى هاى شغل کادر درمان است. وی با تقدیر از همکاری جمعیت هلال احمر براى در اختیار قرار دادن فضای مناسب بیمارستان در تولید این سریال گفت: در طول ساخت و پخش این سریال قدردان جمعیت هلال احمر خواهیم بود.

ضبط سریال پرستاران بدون ایجاد اخلال در کار کادر درمان بیمارستان

علیرضا افخمى؛ نویسنده و کارگردان سریال پرستاران نیز در این مراسم گفت: در سریال، مشکلات کادر درمان، مردم و به طورکلی مراکز درمانى به تصویر کشیده می شود. وی با اشاره به این که مراحل تولید یک سال به طول خواهد انجامید، افزود: امیدواریم این سریال زمستان سال آینده آماده پخش در تلویزیون باشد.

افخمى گفت: تصویربرداری در مراکز درمان با مشکلاتى مواجه است که امکان ضبط در بخش هاى بیمارستانى باعث ایجاد خلل در کار درمانى بیمارستان و گروه مى شود که از این رو با همکاری خوب جمعیت هلال احمر و بیمارستان نورافشار فضایی در اختیار قرار گرفت و به فضاى اورژانس تبدیل شد تا بتوانیم در کنار بیمارستان به فعالیت بپردازیم.

محمد نعیمى پور؛ رئیس بیمارستان نورافشار نیز گفت: طبق هماهنگى وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر و با دستور رئیس جمعیت براى همکارى بیمارستان با عوامل ساخت فیلم، پارکینگ پزشکان به مدت یک سال در اختیار عوامل تولید سریال پرستاران قرار دارد و بیمارستان در مورد مسائل مختلف پزشکى مشاوره هاى لازم را ارائه مى دهد.

ارسال نظر: