سخنگوی اورژانس تهران خبر داد

آماده باش نیروهای اورژانس طی روزهای تاسوعا و عاشورا

کدخبر: 2067634

عباسی با ارائه هشداری به شهروندانی که در ظهر عاشورا اقدام به آتش زدن خیمه می‌کنند اظهار کرد: درخواست ما از شهروندان این است که از آتش خیمه‌ها در ظهر عاشورا دوری کرده تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » حسین عباسی گفت: 63 دستگاه آمبولانس طی دو روز تاسوعا و عاشورا‌ی حسینی در میادین اصلی شهر تهران، تکایا،‌ حسینیه ها و امامزاده ها مستقر خواهند شد.

وی افزود: نیروهای اورژانس به منظور امداد رسانی به عزاداران حسینی در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.

سخنگوی اورژانس تهران با اشاره به در نظرگرفتن اتوبوس آمبولانس و موتور آمبولانس به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان طی شب های دهه نخست محرم خاطر نشان کرد: علاوه بر خودروهای آمبولانس، مقرر شده اتوبوس آمبولانس و موتور آمبولانس نیز برای خدمات رسانی به شهروندان در شب های باقی مانده از دهه اول محرم در آماده باش به سر برده و به شهروندان خدمات ارائه کنند.

عباسی با ارائه هشداری به شهروندانی که در ظهر عاشورا اقدام به آتش زدن خیمه می کنند اظهار کرد: درخواست ما از شهروندان این است که از آتش خیمه ها در ظهر عاشورا دوری کرده تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی از افزایش فعالیت نیروهای اورژانس طی شب های آینده خبر داد و تصریح کرد: اصلی ترین فعالیت نیروهای اورژانس از امشب (18 مهر) آغاز شده و این نیروها در روزهای تاسوعا و عاشورا از 10 صبح تا ساعت 14 و از ساعت 17 تا 23 در میادین اصلی شهر و در اطراف تکایای بزرگ حضور خواهند یافت.

سخنگوی اورژانس تهران خواستار همکاری دسته های عزاداری با نیروهای اورژانس شد و اظهار کرد: درخواست ما از تکایا و دسته های عزاداری این است که در صورت مشاهده خودروهای اورژانس راه را برای آنها باز کرده و همکاری لازم را با این خودروها داشته باشند.

ارسال نظر: