جهاد اسلامی: شهادت دونوجوان فلسطینی را بی‎پاسخ نمی‎گذاریم

کدخبر: 1033342

جنبش "جهاد اسلامی" فلسطین هشدار داد که شهادت دو نوجوان فلسطینی به دست نیروهای امنیتی رژیم صهیبونیستی را بی‎پاسخ نخواهد گذاشت

به گزارش «نسیم»، ایرنا نوشت:

این گروه مقاومت فلسطین شامگاه سه شنبه با انتشار بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت بشار نضال الجعبری وحسام اسماعیل جمیل الجعبری 17 ساله تاکید کرد: صهیونیستها به زودی پاسخ این جنایت خود را خواهند گرفت ،ملت فلسطین هرگز اجازه نخواهد داد خون فرزندان شهیدش به هدر رود .

به گزارش خبرگزاری فلسطینی "معا"، حرکت جهاد اسلامی با تاکید بر حق مشروع ملت فلسطین برای دفاع ازخود و دادن پاسخ به قتل این دو نوجوان افزود: فلسطینیان حق خود می دانند از هر راه ممکن وبه هروسیله ای از خود دفاع کنند .

این بیانیه می افزاید : این جنایتی آشکار ،حساب شده وبرنامه ریزی شده است که با حمایت مستقیم ارتش صهیونیستی صورت گرفته هرچند آنان مانند همیشه بخواهند با تحریف واقعیت و فضاسازی برآن سرپوش بگذارند .

این گروه این جنایت رژیم صهیونیستی را حلقه دیگری از سلسله جنایتهای رژیم صهیونیستی تروریست به سرکردگی نتانیاهو دانسته و از تمام فرزندان فلسطین خواسته در برابر این رژیم وسیاستهای تجاوزگرانه و شهرک سازی ها ،مقاومت کرده و در مسیر انتفاضه جاری ثابت قدم باشند .

دور تازه قیام فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی معروف به انتفاضه سوم از اول اکتبر (9 مهر) آغاز شده است .

به تازگی حملات شهرک نشینان و صهیونیست ها به مسجدالاقصی افزایش یافته و در این میان زمزمه تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی به گوش می رسد که این امر با خشم شدید مسلمانان و فلسطینی ها و درگیری آن ها با صهیونیست ها روبه رو شده است .

گزارشها از مناطق مختلف سرزمینهای اشغالی حاکی از افزایش دستگیریهای فلسطینیان توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی ، افزایش حملات شهرک نشینان یهودی به منازل فلسطینیان و ضرب و جرح آنان است .

درشب گذشته نیز 14 فلسطینی بازداشت شده اند .

رژیم صهیونیستی در 33 روز گذشته 490 تن را در مناطق مختلف سرزمینهای اشغالی بازداشت کرده که دست کم 212نفر ازاین تعداد زیر سن قانونی بوده و کودک به شمار می آیند .

وزارت بهداشت فلسطین نیز شمار شهدای فلسطینی را از آغاز انتفاضه اخیر تاکنون 51نفر اعلام کرده است .

سرزمینهای اشغالی حدود یکماه است شاهد اعتراضات گسترده فلسطینی ها به سیاستهای تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی وطرح تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی است.

ارسال نظر: