به دنبال قتل نماینده پارلمان انگلیس؛

کمپین خروج از اتحادیه اروپا متوقف شد

کدخبر: 2040525

قتل نماینده حزب کارگر انگلیس یک هفته پیش از برگزاری همه پرسی در مورد آینده بریتانیا در اتحادیه اروپا موجب شد موافقان و مخالفان باقی ماندن این کشوردر اتحادیه، کارزار تبلیغاتی خود را به حال تعلیق در آورند.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین »، قتل جو کاکس، نماینده حزب کارگر در پارلمان بریتانیا کارزار تبلیغاتی برای همه پرسی در مورد بقای این کشور در اتحادیه اروپا را تحت الشعاع قرار داد .

به گزارش تلگراف، جو کاکس بعدازظهر پنجشنبه با چاقو و سلاح گرم در برستال در شمال انگلستان مورد حمله قرار گرفت و ساعاتی بعد در بیمارستان جان باخت .

قتل این نماینده یک هفته پیش از برگزاری همه پرسی در مورد آینده بریتانیا در اتحادیه اروپا رخ داد. به دنبال این حادثه موافقان و مخالفان بقای بریتانیا در اتحادیه اروپا کارزار تبلیغاتی خود را به حال تعلیق در آوردند .

جو کاکس از حامیان باقی ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا بود .

پلیس بریتانیا فرد مظنون به این قتل را در حالی در نزدیکی محل حادثه بازداشت کرده است که وی چند قبضه اسلحه به همراه داشته است. هر چند انگیزه عامل این قتل مشخص نشده است اما یکی از شاهدان عینی به رسانه ها گفته است که فرد مهاجم به جو کاکس شعار "نخست بریتانیا" سر داده است.

ارسال نظر: