دبیرکل حزب الله: مقاومت فلسطین در غزه پیروز شد

کدخبر: 909829

دبیرکل حزب‌الله گفت: قضیه فلسطین با وجود تمام توطئه‌های غرب و صهیونیست‌ها به برکت مقاومت در فلسطین، لبنان و سوریه و به برکت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، زنده ماند + متن

- به سست تر از خانه عنکبوت(اسرائیل) می گویم که ادامه جنگ در غزه تنها فرو رفتن در گرد آب شکست است و شما حاصل آن را خواهید دید.

- حزب الله در همه وقت در کنار مردم فلسطین مانده و خواهد ماند و هرگز شما را ترک نخواهیم کرد زیرا پیروزی شما پیروزی ما است و شکست شما شکست ما است.

- لازم است ذکر کنم که سوریه، ایران و مقاومت لبنان در سال‌های اخیر هیچ کوتاهی در ارائه کمک های مالی تسلیحاتی آموزشی و سیاسی نداشته است.

- از اعراب می خواهم که اگر از فلسطین حمایت نمی کنند لااقل سکوت پیشه کنند.

- نتانیاهو نمی تواند شکست را بپذیرد و این موضوع باعث بدتر شدن اوضاع ارتش این رژیم خواهد و مقاومت شرایط آینده را مشخص خواهد کرد.

- امروز برخی از رسانه های عربی و کشورهای آنان نه تنها مقاومت را متهم به ادامه جنگ در غزه می دانند بلکه در برخی از مواضع بی شرمانه، حمایت خود از اسرائیل را در جنگ علیه حماس اعلام کرده اند.

- از همه می‌خواهم تا با کنارگذاشتن اختلافات، با یکدیگر برای همیاری مردم غزه، متحد شویم.

- مطمئن هستم که بسیاری از کشورهای عربی در تماس با نتانیاهو از او می خواهند به جنگ علیه غزه ادامه دهد تا مقاومت از بین برود ولی به آنان می گویم که اسرائیل با شما نیست و تنها به دنبال منافع خود است.

- مثلث مقاومت ملت، مقاومت سیاسی و جنگ در میدان باعث پیروزی در غزه شد.

- مقاومت به اسرائیل ثابت کرد که احمق هستند و تنها در توسط حملات هوایی و بوسیله تانک مبارزه می‌کنند و اگر رو در رو مبارزه کنند بدون هیچ شکی شکست خواهند خورد.

- اسرائیل امروز در غزه تنها به عنوان یک ارتش "کودک کش" وارد شده است و هیچ توانایی دیگری ندارد.

- اسرائیل پیش از این اعلام کرده بود اگر بار دیگر با لبنان وارد شوید، تنها از طریق هوا می‌توانیم طی 24 ساعت لبنان را فلج کنیم و اگر با غزه وارد جنگ شویم طی دوساعت آنان را نابود خواهیم کرد و شما امروز شاهد هستید که آنان پس از 18 حمله تمام عیار نتوانستنداقدامی انجام دهند.

- اسرائیل در عملیات تجسس، عملیات هوایی و عملیات زمینی شکست خورد زیرا نتوانست حتی کوچکترین ضربه ای به مقاومت وارد کند.

- اسرائیل در غزه شکست خورد زیرا از ابتدا از شکست در برابر قدرت ناشناخته مقاومت فلسطین ترس داشت.

- دلیل این موضوع این است که پس از گذشت 18 روز حمله همه جانبه و خیانت کشورهای عربی، صهیونیست ها هنوز نتوانستند چند متر وارد غزه شوند.

- امروز با وجود تمام سختی هایی که در غزه وجود دارد مقاومت در غزه پیروز شده است.

- به فلسطینیان می گویم اگر موضوع را به آمریکا و کشورهای عربی بسپارید. نه فقط مقاومت را نابود می‌کنند بللکه هرکسی را که به فکر مقاومت باشد، نابود می کنند.

- در خاطرات جورج بوش آمده است که اسرائیل در دو هفته آخر جنگ 33 روزه به آمریکا برای برپایی آتش بس با مقاومت لبنان التماس می کرد.

- در برخی از کشورهای عربی، مقاومت در فلسطین را مسئول کشتار فلسطینیان در غزه معرفی می کنند و می‌گویند اگر شما صلح را بپذیرید دیگر جنگ نخواهد بود.

- آمریکا، برخی کشورهای عربی و سازمان ملل مسئول اصلی تحولات غزه و حمایت از اسرائیل هستند.

- موضوع دور جدید حملات رژیم صهیونیستی این است که گروهی مسلح، سه شهرک نشین صهیونیست را به اسم فلسطینیان، ربوده و کشتند و همین موضوع بهانه حمله اسرائیل به غزه شد.

- تخریب مراقد و مساجد توسط داعش در عراق و سوریه، آماده‌سازی افکار عمومی اسلامی برای تخریب مسجد الاقصی است؛ زیرا دیگر مسلمانان فکر می‌کنند اگر آنان با اسم اسلام اقدام به تخریب می‌کنند؛ صهیونیست‌ها دیگر حق دارند.

- امروز در عراق ده ها هزار مسیحی به اسم اسلام آواره می‌شوند و اهل سنت در صورت عدم مبایعت با داعش، ذبح می شوند.

- و در عراق، این کشور وارد تاریکی کامل شده است و امروز داعش به اسم خلافت اسلامی بدترین جنایت ها را انجام می دهد.

- سوریه همیشه دیوار مستحکمی در برابر موج گسترش صهیونیست در منطقه بوده و انشا الله همچنین خواهند ماند.

- در حال حاضر شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از حرکت های مردمی در کشورهای عربی، دست به نابودی ملت‌های عربی و اسلامی زدند.

- صهیونیست ها برای منحرف کردن ذهن جهان اسلام از موضوع فلسطین، جنگ روسیه و افغانستان و جنگ عراق علیه ایران را به راه انداختند تا دشمن اصلی فراموش شود.

- با وجود تمام توطئه‌هایی که علیه موضوع فلسطین انجام شد، این قضیه به برکت مقاومت فلسطین و انقلاب اسلامی ایران، زنده ماند.

- متأسفانه برخی از کشورهای عربی و رسانه‌های آنان، تمام تلاش خود را برای تروریسم نشان‌دادن فلسطینیان انجام می‌دهند؛ زمانی که یک انتحاری فلسطینی برای انجام اقدام تروریستی انتخاب می‌شود، هدف اسرائیل در پشت آن است.

- اسرائیل چند هدف برای نابودی فلسطین را دنبال کرد که از جمله آن به تشکیل مشکلات داخلی در کشورهای عربی برای عدم رسیدگی به موضوع فلسطین است.

- زمانی که رژیم صهیونیستی فلسطین را اشغال کرد؛ هدف خود را پاکسازی نام فلسطین از تاریخ بود ولی می‌دانست که این موضوع در یک یا دو سال امکان پذیر نیست.

- انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی(ره) برای تأکید بر قداست موضوع فلسطین بود و امروز ما امروز با وجود تمام مشکلات در جهان اسلام، شاهد اهمیت انتخاب امروز به عنوان روز قدس هستیم

- از شما به دلیل حضور در مراسم روز قدس با وجود خطرهای تروریستی موجود، تشکر می کنم

ارسال نظر: