رئیس موساد: افزایش تحریم‌ها علیه ایران لازم است، زیرا تهران بدون اعمال فشار امتیاز نمی‌دهد‬

کدخبر: 975688

"تامیر پاردو"در دیدار سناتورهای آمریکایی گفت: افزایش تحریم‌ها باید ادامه یابد حتی اگر این موضوع باعث ایجاد "بحرانی موقت" در مذاکرات هسته‌ای شود

به گزارش پایگاه خبری "بلومبرگ" آلمان؛ مکان این دیدار مشخص نیست اما به نظر می‌رسد دیدار در اسرائیل برگزار شده است. پیش از این نیز "تامیر پاردو" در دیدار با گروهی از سناتورهای آمریکایی در ایالت "آریزونا" بر نگرانی‌های اسرائیل از "توافق بد" با ایران تاکید کرده و مدعی شده بود که توافقی بد با ایران، منجر به یک "مسابقه تسلیحاتی در منطقه" می‌شود. وی در دیدار اخیر خود مدعی شده است که ایران پس از افزایش تحریم‌ها باز هم با موضعی ضعیف‌تر بر سر میز مذاکره حاضر خواهد شد.

به گزارش بلومبرگ: برخی از مقامات سابق آمریکا استدلال می‌کنند آمریکا و متحدان آن برای گرفتن امتیاز از ایران باید از مذاکرات خارج شوند.

جان کری در این باره گفته بود: یکی از مقامات ارشد اطلاعاتی که من در اینجا نمی‌خواهم اسم آو را ببرم توسط هیأت کنگره به آمریکا دعوت شده است تا توضیح دهد که تحریم های جدید چه تاثیری خواهد داشت و این فرد هم جواب داده بود این تحریم ها همانند پرتاب نارنجک در زمین مذاکرات است. خب، ما از همه افراد می خواهیم که مسئولیت پذیر باشند و اجازه بدهند تا مسیر گفتگوها با بهترین شیوه ادامه پیدا کند.

این امر به عقیده برخی ناظران نشان دهنده وجود اختلاف میان اسرائیل و آمریکا است

ارسال نظر: