خداحافظی سیستماتیک غرب با ۸۰+ ها

کدخبر: 2349452

طبق برنامه منتشر شده توسط کشور ایتالیا، بیماران ۸۰ سال به بالای ایتالیایی که به کرونا مبتلا می‌شوند، با وخیم شدن اوضاع تحت مراقبت‌های فوری قرار نمی‌گیرند!

بر اساس برنامه "شرایط اضطرار" که در شهر تورین ایتالیا تهیه شده است، بیماران 80 سال به بالای ایتالیایی که به کرونا مبتلا می‌شوند، با وخیم شدن اوضاع تحت مراقبت‌های فوری قرار نمی‌گیرند!

پایگاه خبری "دیلی میل نوشت" برنامه‌های تهیه شده توسط مقامات حفاظت مدنی این کشور هشدار می‌دهد که در صورت وجود تعداد زیاد بیماران، معیارهایی برای دسترسی به درمان فوری برقرار می‌شود.

یکی از مواردی که در این سند آمده بیان می‌کند که برای درمان فوری باید سن بیماران پایین‌تر از 80 سال باشد!

یکی از پزشکان ایتالیایی بیان کرد که ما در زمان جنگ هستیم و این سن و شرایط افراد است که تعیین می‌کند چه کسی در اولویت درمان قرار دارد.

طبق سند برنامه‌ریزی شده، هنگام تخصیص تختخواب در مراقبت‌های ویژه، سایر شرایط بهداشتی بیمار مانند بیماری زمینه‌ای نیز در نظر گرفته می‌شود.

در این سند آمده است: «اگر ارائه خدمات مراقبت‌های ویژه به همه بیماران غیرممکن باشد، لازم است معیارهایی را برای دسترسی به درمان فوری اعمال کنید که بستگی به منابع محدود موجود دارد.»

مقامات ایتالیایی بیان می‌کنند که این برنامه‌ها، بیمارستان‌ها را وادار می‌کند تا بر روی بیمارانی که هزینه کمتر و مطلوبیت بیشتری دارند، توجه کنند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: