هشدار حماس به آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره جنایت معامله قرن

کدخبر: 2356278

دفتر سیاسی حماس در بیانیه‌ای طرح اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را جنایت سران رژیم اشغالگر صهیونیستی خواند و درباره خطرهای تبعات آن به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بار دیگر بر مخالفت با طرح اشغال تاکید کرد و گفت که این طرح یکی از بخش‌های معامله قرن آمریکاست.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، دفتر سیاسی حماس در بیانیه‌ای طرح اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را جنایت سران رژیم اشغالگر صهیونیستی خواند و درباره خطرهای تبعات آن به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: «ما بار دیگر بر مخالفت قاطع خود با آنچه به طور کلی معامله قرن نامیده می‌شود و به طور خاص ط‌رح های مربوط به الحاق و سرقت اراضی است، تاکید می‌کنیم» .

دفتر سیاسی حماس گفت: «ما این اقدام را تعرضی آشکار به ملتمان برمی‌شمریم، چرا که از فصول معامله جنایتی است که مورد حمایت دولت نژاد پرست اسرائیل قرار دارد».

کابینه جدید رژیم صهیونیستی با توافق «بنیامین نتانیاهو» رئیس حزب لیکود و «بنی گانتز» رئیس حزب «آبی-سفید» تشکیل شده که اساس این توافق الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری است، امری که اجرای آن باعث تنش‌های شدید در منطقه و فلسطین خواهد شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: