نظامیان صهیونیست آماده نیستند

کدخبر: 2358495

جدیدترین نظرسنجی که خود صهیونیستها انجام داده اند، از عدم آمادگی نظامیان این رژیم برای جنگ با وجود گزافه گویی ها نتانیاهو، حکایت دارد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به شدت از واکنش قریب الوقوع حزب الله لبنان به شهادت علی کامل محسن (رزمنده حزب الله که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق سوریه به شهادت رسیده است)، در هراس است، روز گذشته ادعا کرد: سوریه و لبنان مسئول هر حمله ای به اسرائیل از اراضی خود هستند. آماده مقابله با هر تهدیدی هستیم.

علی رغم این یاوه گویی نتانیاهو؛ اما به نظر می رسد که آنانی که نتانیاهو به آنها برای حمله به لبنان و سوریه دلبسته است، کمکی به وی نخواهند کرد زیرا طبق جدیدترین نظر سنجی انجام شده مشخص شده است که نظامیان رژیم صهیونیستی از بحران رنج می برند و آماده جنگ نیستند.

بر اساس این نظرسنجی، فقط ۱۵ درصد از نظامیان احتیاط این رژیم با عبارت نظامیان احتیاط به شکل کافی آموزش دیده اند، موافق بودند و این نظامیان از عدم کیفیت سلاح و تجهیزات نظامی خود هم انتقاد دارند.

یک افسر ارشد رژیم صهیونیستی به بحران افسران و نظامیان احتیاط این رژیم اذعان کرد و گفت: اعتمادی به نظامیان احتیاط نیست. نظامیان احتیاط باید آماده باشند ولی این گونه نیست.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: