رئیس موساد از امارات راهی بحرین می‌شود

کدخبر: 2360128

منابع صهیونیستی امروز گزارش دادند که رئیس موساد در پایان سفرش به امارات، به بحرین می‌رود.

«یوسی کوهن» رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) که به ابوظبی سفر کرده است در پایان سفرش به بحرین می‌رود.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» امروز چهارشنبه نوشت که یوسی کوهن پس از پایان سفرش به امارات در راه بازگشت به سرزمین اشغالی به بحرین می‌رود و با مقامات این کشور دیدار خواهد کرد.

کوهن که گفته می‌شود نقش زیادی در حصول توافق صلح اخیر بین ابوظبی و رژیم صهیونیستی داشته است، روز سه‌شنبه(دیروز) در ابوظبی با شیخ «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات دیدار کرد.

طبق گزارش وبگاه «العربی الجدید»، گزارش‌های مختلف صهیونیستی و غربی نشان می‌دهد که بحرین و عمان دو کشوری هستند که در آینده نزدیک با رژیم صهیونیستی توافق صلح امضا خواهند کرد به ویژه که این دو کشور از طرح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای حذف آرمان فلسطین موسوم به «معامله قرن» حمایت کردند.

پس از اعلام عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی، این نخستین بار است که سفر قریب‌الوقوع رئیس موساد به یک کشور عربی دیگر در حاشیه خلیج‌فارش که تا کنون ارتباط دیپلماتیک با این رژیم نداشته، اعلام می‌شود.

ژوئن گذشته رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند که کوهن در آینده نزدیک به چند کشور حاشیه خلیج‌فارس به منظور متقاعد کردن رهبران آن به عدم مخالفت با طرح‌های الحاق اراضی فلسطینی، سفر خواهد کرد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: