سخنگوی کاخ سفید هم کرونایی شد

کدخبر: 2362758

منابع خبری آمریکا از مثبت شدن تست کرونای یکی دیگر از اعضای کاخ سفید خبر دادند.

نتیجه آزمایش تشخیص کرونا برای کایلی مک‌انانی، سخنگوی کاخ سفید هم مثبت گزارش شده است.

برخی از رسانه‌های آمریکا ویدئویی از سخنرانی بدون ماسک مک‌انانی در جمع خبرنگاران منتشر کرده‌اند.

رسانه‌های آمریکایی همچنین از ابتلای دستیاران سخنگوی کاخ سفید به ویروس کرونا خبر دادند. به گفته خبرنگار بلومبرگ دو نفر از دستیاران او به نام‌های «چاد گیلمارتین» و «کارولین لیویت» هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

پیش از اعلام خبر ابتلای مک‌انانی سخنگوی کاخ سفید به کووید-۱۹، ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، ملانیا ترامپ همسر او، هوپ هیکس مشاور رئیس جمهور آمریکا، کریس کریستی مشاور انتخاباتی ترامپ و نیک لونا دستیار شخصی دونالد ترامپ هم به بیماری کووید-۱۹ رسما تأیید شده بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به علت ابتلا به ویروس کرونا از جمعه شب در بیمارستان «والتر رید» به سر می‌برد. او پس از ماه‌ها انکار و دست کم گرفتن ویروس کرونا به این ویروس مبتلا شده است.

ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا آن هم در کمتر از یک ماه مانده به برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز نوامبر، سبب آشفتگی در کمپین انتخاباتی او شده است.

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید امروز دوشنبه در ادعایی تازه اعلام کرد حال جسمانی رئیس جمهور آمریکا یک شبه رو به بهبودی گذاشته است. اما نمی‌توان به گفته مقامات کاخ سفید درباره وضعیت جسمانی ترامپ اتکا کرد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: