برچسب جدید توئیتر برای ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات

کدخبر: 2367715

شبکه اجتماعی توئیتر برای نشانه‌دار کردن پیام‌های رئیس‌جمهور آمریکا و دیگران درباره ادعای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری، برچسب جدیدی را در نظر گرفته است.

شبکه اجتماعی توئیتر به ادعا‌هایی که در مورد تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در این شبکه مجازی مطرح می‌شود برچسب جدیدی زده است که عنوان می‌کند: «مقامات انتخاباتی، "جو بایدن" را به عنوان پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تأیید کرده‌اند».

به نوشته پایگاه روزنامه «ایندیپندنت»، توئیتر برچسب جدید خود را اولین بار شنبه صبح بر یکی از پیام‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا زد و آن را نشانه‌دار کرد.

بر اساس نوشته این روزنامه انگلیسی، ترامپ در این پیام باز هم ادعای بی‌اساس خود درباره انتخابات ریاست‌جمهوری کشورش و اینکه جو بایدن، رقیب دموکراتش در این انتخابات شکست خورده را مطرح کرد.

توئیتر بار‌ها پیام‌های ترامپ و دیگران که در این خصوص ادعایی مطرح می‌کردند را نشانه‌دار کرده است اما پیشتر این پیام‌ها را با عنوان «این ادعا درباره تقلب در انتخابات مورد مناقشه است» بر چسب می‌زد.

ترامپ علی‌رغم رأی مجمع گزینندگان آمریکا به «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات و تایید پیروزی او در انتخابات ریاست‌جمهوری، این نتیجه را نپذیرفته و تیم حقوقی او به رهبری جولیانی ادعاهایی را درباره وقوع تخلفات گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرده و شکایت‌هایی را در ایالت‌های مختلف تنظیم کرده اما این شکایت‌ها در ایالت‌های مختلف رد شده‌اند.

پیش از این نیز رسانه‌های آمریکایی از جمله شبکه «سی‌اِن‌اِن»،‌ روزنامه «نیویورک‌تایمز» و پایگاه خبری «آکسیوس» از احتمال توسل ترامپ به حکومت نظامی برای استقرار ارتش در ایالت‌های کلیدی جهت تغییر نتیجه انتخابات خبر داده بودند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: