روحانی مجلس را مقصر استمرار تحریم دانست

کدخبر: 2373302
خبرنگار:

رییس جمهور با تاکید بر این که ایران از لحاظ گازرسانی در سطح دنیا به عنوان اولین کشور قرار دارد گفت: کاری است که شرکت گاز و وزارت نفت در کشور انجام داده و موجب افتخار است.

 به گزارش نسیم‌آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو ؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم بهره برداری از چند طرح بزرگ وزارت نفت گفت: الحمدالله کاری که ملت ما انجام داده، آمریکا را وادار کرده که پای میز مذاکره بیاید. برخی از مسائل، تشریفات و بروکراسی را که بعضاً انتقاداتی درباره آن مطرح می‌شود، فقط شامل بروکراسی اداری نیست و برخی از بروکراسی‌ها مربوط به بروکراسی پارلمانی است. ما باید معطل شویم، لایحه دهیم، در فلان کمیسیون بررسی شود و این یک بروکراسی پارلمانی است.

روحانی بیان کرد: بنده خودم مجلسی هستم، ۲۰ سال در مجلس بودم و زبانم برای انتقاد به صورت واضح نمی‌چرخد. ما باید بروکراسی را کنار بگذاریم و این بروکراسی فقط مربوط به دولت نیست، در قوه قضائیه و پارلمان هم باید بروکراسی را کنار بگذاریم و اگر بروکراسی نبود، تحریم تمام شده بود.

رئیس‌جمهور گفت: دولت کار خود را در زمینه رفع تحریم انجام داده، فعلاً در بروکراسی افتاده است و خداوند ان‌شاءالله ما را از شر بروکراسی در همه قسمت‌ها و همچنین در این قسمت نجات دهد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
ارسال نظر: