۱۰۸ سارق شب گذشته در پایتخت دستگیر شدند

کدخبر: 1005819

رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اعلام کرد: پلیس هیچ‌کس را به دلیل اخلال در سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم ۱۴ خرداد دستگیر نکرده است/ پلیس با روزه‌‌خواران در ماه رمضان برخورد می‌‌کند/ گشت امنیت اخلاقی همچون سابق ادامه دارد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه مراسم دستگیری سارقان معروف تهران در پلیس آگاهی تهران گفت: به دنبال 2 ماه کار اطلاعاتی گسترده پلیس آگاهی تهران بزرگ، شب گذشته عملیات گسترده‌ای در سطح پایتخت به اجرا درآمد و 108 سارق که در قالب 109 باند اقدامات مجرمانه خود را انجام می‌دادند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از میان دستگیرشدگان 63 نفر کیف‌قاپ و زورگیر بوده و در این میان سارقان مسلح احشام، سارقان لوازم خودرو و سارقان منازل نیز وجود دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه عملیات شب گذشته سومین مرحله از طرح پلیس در سال جاری است، افزود: علاوه بر برخورد با سارقان، پلیس برخورد با معضلات منکراتی و ضداخلاقی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

* پلیس کسی را در مراسم 14 خرداد دستگیر نکرد

در رابطه با اینکه اسماعیل کوثری اعلام کرده که تعدادی اخلالگر سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ارتحال امام دستگیر شده‌اند، گفت: پلیس دستگیری در این رابطه نداشته است.

* برنامه پلیس در ماه رمضان

وی همچنین در خصوص برنامه‌های پلیس در ماه رمضان تاکید کرد: پلیس با روزه خواران در ماه رمضان برخورد می‌کند.

سردار ساجدی‌نیا، افزود: سینماداران برای فعالیت افطار تا سحر برای امنیت بیشتر با اداره اماکن پلیس هماهنگی کنند.

ساجدی‌نیا در خصوص گشت ارشاد هم گفت: گشت امنیت اخلاقی همچون سابق ادامه دارد و تعطیل نشده است.

رئیس پلیس تهران همچنین در رابطه با فروش آزاد سیانور نیز اظهار بی‌اطلاعی کرد. و در خصوص رویت شیءهای نورانی در آسمان تهران نیز گفت: خبری ندارم!

ارسال نظر: