اردوهای جهادی بومی و غیربومی در استان ایلام برگزار شد

کدخبر: 1026338

اردوهای جهادی غرب کشور از تاریخ یکم مردادماه در این منطقه کلید خورد که تا امروز با همکاری بیش از ١٠٠٠ جهادگر بومی، ١٢ گروه جهادی و پزشکی به مدت دو ماه به انجام پروژه‌های عمرانی و درمانی اقدام شده است

به گزارش «نسیم» به نقل از روابط عمومی قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام، در بخش‌های مرکزی شهرستان‌های، دهلران، مهران، ملکشاهی و چرداول از توابع استان ایلام اردوهای جهادی بومی و غیر بومی برگزار شد.

اردوهای جهادی غرب کشور از تاریخ یکم مردادماه در منطقه کلید خورد که تا امروز با همکاری بیش از ١٠٠٠ جهادگر بومی، ١٢ گروه جهادی و پزشکی به مدت ٢ ماه به انجام پروژه‌های عمرانی و درمانی اقدام شده است.

حسین صداقت دبیر قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام در استان ایلام تشریح کرد: تا کنون بیش از ٨٦٠ پروژه عمرانی شامل ساخت خانه و مدرسه، حمام و سرویس بهداشتی، بهسازی و ایزوگام سقف خانه های روستایی و همچنین ارائه خدمات درمانی در حوزه سلامت انجام شده است.

صداقت افزود: این برای اولین بار است که در استان ایلام از ظرفیت چشم گیر گروه‌های بومی و جهادی در راستای ساخت و بهسازی مناطق محروم استفاده می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار به سایت gjahadi.ir و یا صفحه اینستاگرام g_imamreza مراجعه فرمایید.

ارسال نظر: