احمدی:

هلال احمر باید در خدمت آحاد مردم باشد

کدخبر: 2002279

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر سکوی پرتاب و تبلیغ برای جناح های سیاسی نیست و همه در این نهاد مردمی باید فقط به فکر خدمت خالصانه به مردم باشیم.

علی اصغر احمدی دبیرکل جمعیت هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» تاکید کرد: آرزوی قلبی من این است که جمعیت هلال احمر به درستی در جامعه معرفی شود تا مردم با حجم وسیع اقدامات آن نه تنها در حوادث بلکه در شرایط عادی از جمله بالا بردن توان آموزش همگانی و مقابله با شرایط اضطرار و سوانح بیشتر آشنا شوند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به رسالت سنگین این سازمان بین المللی، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا میان توسعه و سرعت آن با توان سازمان تناسب مناسبی ایجاد کرد تا شاهد به ثمر رسیدن برنامه ها و طرح های خدمت رسان موثر و مفید در سراسر کشور باشیم.

احمدی تصریح کرد: با ایجاد خانه های هلال در سطح محلات شهرها و روستاها می‌توان امیدوار بود که آموزش های عمومی امداد و نجات را به صورت کاربردی و فراگیرتر به جامعه انتقال داد، ضمن اینکه کانون های هلال نیز می توانند به موازات آن‌ها، به ارایه آموزش های تخصصی بپردازند.

وی در خاتمه تاکید کرد: جمعیت هلال احمر به هیچ وجه سکوی پرتاپ و تبلیغ هیچ حزب و جناحی نیست و همه باید فقط در خدمت مردم و تسکین آلام آنها باشیم.

ارسال نظر: