توضیح مدیر بیمارستان مسیح دانشوری درباره ریزش دیواری در منطقه دارآباد

کدخبر: 2003121

مدیر بیمارستان مسیح دانشوری درباره علت ریزش دیوار در دارآباد گفت: به نظر می رسد با توجه به قرار گرفتن دیوار مزبور در کنار تپه‌های دارآباد و به دنبال بارندگی های سنگین اخیر در منطقه و در اثر رانش زمین به وقوع پیوسته باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیر بیمارستان مسیح دانشوری توضیحاتی در مورد ریزش بخشی از دیوار منطقه دارآباد تهران ارائه کرد.

وی در این توضیح آورده است: این دیوار در سال 1363 و در پی توافق با شهرداری منطقه به منظور واگذاری بخشی از زمین بیمارستان و تعریض خیابانی که به اتوبان امام علی(ع) منتهی می شود به منظور کمک و مساعدت به شهروندان از سوی بیمارستان در اختیار قرار گرفت و شهرداری نیز به منظور جلوگیری از رانش زمین اقدام به احداث دیوار نموده که خیابان را از محوطه بیمارستان جدا می‌کند.

وی درباره علت ریزش این دیوار افزوده است: البته این موضوع از سوی کارشناسان مربوطه در حال پیگیری است اما به نظر می رسد با توجه به قرار گرفتن دیوار مزبور در کنار تپه های دارآباد و به دنبال بارندگی های سنگین اخیر در منطقه و در اثر رانش زمین به وقوع پیوسته باشد.

گفتنی است، بر اثر تخریب این دیوار سه خودروی سواری پارک شده زیر آوار رفتند که در یکی از آنها متاسفانه یک مرد میانسال وجود داشت که بدلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

ارسال نظر: