تمام فعالیت‌های کاندیداها و طرفداران آنها در فضای سایبری رصد می‌شود

هشدار پلیس فتا به تبلیغات زودهنگام کاندیداها

کدخبر: 2006616

معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا درباره تبلیغات زودهنگام کاندیداها و طرفداران آنها هشدار داد و افزود: اگر این افراد از قانون عدول کنند به ستاد انتخابات کشور و مراجع ذیصلاح گزارش می‌کنیم و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ حسین رمضانی، معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا در گفتگویی افزود: اگر این افراد از قانون عدول کنند به ستاد انتخابات کشور و مراجع ذیصلاح گزارش می کنیم و دراین زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

وی گفت: طرفداران برای رای آوردن کاندیدای مورد علاقه خود راضی به گفتن افترا و دروغ ،‌توهین و هتک حیثیت کاندیدای دیگر نشوند که این فقط باعث ضربه زدن به چهره نظام جمهوری اسلامی می شود .

سرهنگ رمضانی درباره تبلیغات زود هنگام کاندیداها و طرفداران آنها هشدار داد و افزود: تعداد اندکی از تخلفات گزارش شده است که این تخلفات را کاندیداها مرتکب نشدند بلکه طرفداران آنان به علت ناآگاهی از قانون انجام داده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا گفت: طبق قانون کاندیداها حق ندارند برای تبلیغات از امکانات سایبری سازمان های دولتی استفاده کنند. سرهنگ رمضانی به شایعه پراکنی ها در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: مرجع تولید محتوای بیشتر شایعات در خارج کشور است و وقتی به اصل شایعه دست پیدا کنیم مشاهده می شود جمعیت عظیمی را درگیر خود کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تلگرام و ott هایی که روی تلفن همراه نصب هستند منبع رسمی اخبار انتخاباتی نخواهد بود، افزود: بسیاری از گروه ها و معاندین نظام از این شبکه ها سوء استفاده می کنند و مردم باید برای دریافت اخبار به کانال های رسمی مراجعه کنند.

ارسال نظر: