رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با «نسیم‌آنلاین» تأکید کرد:

جریمه‌های رانندگی صرفاً برای حفظ جان رانندگان است نه پر کردن خزانه کشور/ساماندهی خودروها با شماره پلاک شهرستان در تهران

کدخبر: 2019249

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: جریمه‌های رانندگی از سوی پلیس صرفاً برای حفظ جان و سلامت و امنیت رانندگان است و هرگز هدف پر کردن خزانه کشور نیست.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم‌آنلاین» اظهار کرد: بدون شک رعایت قوانین و مقررات صد درصد در کاهش سوانح و حوادث رانندگی نقش مهم و مؤثری دارد و افراد با رعایت قوانین درواقع به‌سلامت و امنیت خود و دیگران کمک می‌کنند .

وی بابیان اینکه جریمه‌های رانندگی صرفاً برای حفظ جان رانندگان است نه پر کردن خزانه کشور، افزود: جریمه‌ها هرگز به جیب پلیس راهور نمی‌رود و مردم بدانند که جریمه کردن آن‌ها به دلیل بروز تخلف بوده و در راستای حفظ امنیت و سلامت آنان است و هرگز هدف پر کردن خزانه کشور نیست .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران پایتخت خاطرنشان کرد: جریمه‌های رانندگی مستقیماً و بدون هیچ واسطه‌ای به خزانه کشور واریز می‌شود و مصرف این وجوهات کاملاً مشخص است .

وی ادامه داد: قوانین، مقررات، بایدها و نبایدها از سوی رانندگان رعایت شود چراکه درواقع این نوع اقدام برای حفظ جان رانندگان و همه افراد است .

سردار حسینی در پایان بابیان اینکه هوشمند سازی، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و کاهش تلفات و تصادفات رانندگی از مهم‌ترین اهداف و اقدامات پلیس راهور پایتخت در ایام نوروزی است، گفت: با توجه به اینکه تردد خودروهای پلاک‌های غیر تهران در پایتخت افزایش‌یافته است در سال 95 این نوع خودروها ساماندهی می‌شود که گام نخست از خودروهای عمومی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر: