معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

۱۷ هزار استخدامی جدید وارد مدارس می‌شوند

کدخبر: 2023925

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: با شروع سال تحصیلی ۹۶- ۹۵ بالغ بر ۱۷ هزار استخدامی جدید جذب مدارس کشور می‌شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی زرافشان با بیان اینکه پذیرفته شدگان از دانشگاه فرهنگیان و از طریق آزمون استخدامی کار خود را در مدارس آغاز می کنند اظهارکرد: تامین نیروی انسانی، سازماندهی و ساماندهی یکی از محورهای سیاست وزیر آموزش و پرورش است که ارتقاء کیفیت و تامین آن باید اتفاق بیافتد تا تغییرات همراه با کیفیت باشد.

وی افزود: برگزاری دوره های ضمن خدمت و دوره های آموزشی استانی از جمله این اقدامات خواهد بود تا معلمان کتاب درسی جدید را آموزش دیده و به دانش آموزان تدریس کنند.

معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نوع آموزش امسال پیچیده تر است زیرا تنوع رشته و شاخه همچنین توزیع آن ها متفاوت شده است.

براساس این گزارش زرافشان بیان کرد: با توجه به تغییر جدول منابع درسی امسال تابستان برای دوره تربیت مدرس اقداماتی انجام خواهیم داد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: سال تحصیلی آینده تغییراتی در دوره دوم متوسطه هم خواهیم داشت و با اضافه شدن پایه دهم معلمان از همین دوره تامین می شوند.

ارسال نظر: