رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره):

حامیان کمیته امداد یک میلیون نفری شد/ از دیدن تصویر توزیع افطاری با کارت ملی، خجالت زده شدم

کدخبر: 2044519

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در طول ماه مبارک رمضان ۷۰ هزار خیر به مجموعه خیرین ما اضافه شدند و اکنون یک میلیون خیر داریم اما اوضاع کشور باید تغییر کند و این شیوه مردمداری نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز فتاح در مراسم اهدای نشان والی مهر به خیرین کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از وقتی مسئولیت گرفتم بیچاره شده ام چرا که به وادی بلا آمده ایم.

وی افزود: تعداد ۹۲۰ هزار خیر پیش از آغاز ماه مبارک رمضان داشتیم اما در طول این ماه مبارک ۷۰ هزار خیر نیز به مجموعه کمیته امداد اضافه شده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خطاب به مسئولین کشور تاکید کرد: آقایان اوضاع باید تغییر کند، این مردمداری نیست که منطقه ای همانند ما به این شدت محرومیت داشته باشد.

وی بیان کرد: اقتصاد کشور نباید فقرآفرین باشد، امیدواریم اوضاع اقتصادی آنقدر بهتر شود که فقر به حداقل برسد.

فاتح خاطرنشان کرد: تورم و رکود، مخصوص این دولت نیست و همیشه بوده است اما باید برای زدودن فقر تورم و رکود را از اقتصاد کشور برداریم.

وی تصریح کرد: باید آنقدر وضعیت اقتصادی کشور خوب باشد که ما به نیازمندانی که تعداد آنان حداقلی باشد کمک کنیم.

رییس کمیته امداد در ادامه به انتشار عکسی که طی چند روز گذشته از کمیته امداد شهرستان باغ ملک در فضای مجازی منتشر شده است اشاره کرد و گفت: بیشتر از همه از دیدن این تصویر خجالت‌زده و ناراحت شدم زیرا این رفتار کاملا ناشایست و خطا بوده و دستور داده‌ام تمامی عاملان و باعث این عوامل عزل شوند.

فتاح تاکید کرد: چنین رفتارهایی خلاف فرهنگ ماست و باید از مردم به خاطر چنین رفتاری عذرخواهی کنم زیرا این رفتار به اعتماد عمومی لطمه می‌زند این در حالی است که همواره در کمیته امداد، امدادرسانی با عزت و اکرام را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و امیدواریم هیچ‌گاه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

ارسال نظر: