دکتر نوربخش در حرم مطهر امام راحل:

سازمان تأمین اجتماعی در مسیر صحیح خدمت رسانی به بیمه شدگان قرار گرفته است

کدخبر: 2045824

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در اولین روز از هفته تامین اجتماعی در حرم مطهر امام راحل با بیان اینکه هدف این سازمان ارائه خدمات مطلوب و شایسته به جامعه تحت پوشش است، گفت: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی در مسیر صحیح خدمت رسانی به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران و کارفرمایان قرار گرفته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دکتر سید تقی نوربخش در اولین روز از هفته تامین اجتماعی که به همراه مدیران و کارکنان این سازمان برای تجدید بیعت با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر امام راحل حضور داشت، تصریح کرد: افتخار داریم در اولین روز از هفته تامین اجتماعی با آرمان های امام تجدید میثاق و بر حفظ ارزشها و رسیدگی به امور مردم تاکید کنیم.

وی افزود: خدمتگزاری به کارگران ومردمی که پایه گذار انقلاب اسلامی بودند و در حال حاضر از خدمات تامین اجتماعی برخوردار هستند، از افتخارات این سازمان است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در هفته تامین اجتماعی قرار داریم و در این ایام برنامه های متعددی از سوی این سازمان برگزار می شود، اظهار داشت: این هفته فرصتی است تا خدمات و عملکرد این سازمان به عموم مردم و مسئولین معرفی شود.

دکتر نوربخش با بیان اینکه تعامل با شرکای اجتماعی از رویکردهای مهم سازمان تامین اجتماعی است، گفت: در هفته تامین اجتماعی گفتگو و همفکری با مجامع کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی مورد توجه است.

وی، افتتاح بیش از ٤٠ پروژه درمانی، بیمه ای و اقتصادی این سازمان را از دیگر برنامه های هفته تامین اجتماعی برشمرد و افزود: این پروژه ها با هدف ارتقا خدمات به بیمه شدگان راه اندازی می شود.

سازمان تامین اجتماعی در مسیر صحیح خدمت رسانی به بیمه شدگان قرار گرفته است

دکتر نوربخش با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی در شرایط سخت اقتصادی راهگشا مردم است، گفت: همواره این سازمان از اقشار مختلف تحت پوشش حمایت می کند. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با وجود محدودیت ها و شرایط دشوار اقتصادی در سال های اخیر، با تلاش ها و مجاهدت های کارکنان، در راه ارتقای خدمات معیشتی و درمانی گام های بزرگی برداشته شد.

گفتنی است، هفته تامین اجتماعی از ١٩ تیرماه با تجدید میثاق با امام خمینی(ره) آغاز و تا ٢٥ تیرماه با اجرای برنامه های مختلفی ادامه دارد.

ارسال نظر: