رئیس پلیس‌راه مازندران:

ترافیک ۱۰ کیلومتری در محور فیروزکوه/ هراز یک‌طرفه شد

کدخبر: 2068298

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای استان به‌صورت سنگین و نیمه سنگین است.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ جعفر محمدنژاد درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر رفت و آمد خودروها در محدوده پارک جنگلی آمل تا سه راه چلاو محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین و روان است.

وی با اشاره به ترافیک 10 کیلومتری در محور فیروزکوه، اضافه کرد: آمد و شد خودروها از محدوده تونل شیرگاه تا زیراب محور فیروزکوه به‌صورت سنگین است.

رئیس پلیس‌راه مازندران بیان کرد: همچنین آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین و مقطعی است.

محمدنژاد از یک‌طرفه شدن محور هراز از ساعت 15 امروز خبر داد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 23 مهر ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب‌اسک به‌سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز جمعه 23 مهر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع تریلی و تردد انواع کامیون و کامیونت به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد در ادامه با بیان اینکه محور کندوان از ساعت 16 امروز یک‌طرفه می‌شود، افزود: این محدودیت تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظر: