رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز

کدخبر: 2089843

سرهنگ قدمی گفت: تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۲ امروز و جمعه از محور هراز ممنوع است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد همه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 22 امروز و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد همه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 امروز و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 تا ساعت 6 صبح روز شنبه 14 اسفندماه از محورهای کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع شد .

سرهنگ قدمی افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت15 تا 23 روز جمعه 13 اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت : اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از یازدهم اسفند آغاز شد و تا شنبه 14 اسفندماه ادامه دارد.

ارسال نظر: