رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

دیدگاه‌های متنوع و سلایق مختلف دانشگاهیان در راه دفاع از دین و انقلاب واحد می‌شوند

کدخبر: 2210652

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در دانشگاه‌ها تکثر، دیدگاه‌های متنوع و سلایق مختلف وجود دارد. اما آن زمان که نوبت به دفاع از دین، انقلاب، امام، ولایت و رهبری برسد، بسیاری از این صداهای متکثر واحد می‌شوند و برای دفاع از انقلاب و یادگار شهیدان همه دست در دست هم قرار داده و این راه را ادامه می‌دهند. دست خدا پشت سر چنین ملتی بوده و بعد از این هم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدیان در اجلاسیه مرکزی دومین کنگره ملی شهدای دانشجو در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: فرهنگ تشیع و علوی با یاد شهدا و ترویج نگاه آنها تا امروز خود را به این مرحله رسانده است.

وی با بیان‌ اینکه امروز سه راه وجود دارد، عنوان کرد: راه کشته شدن و یا پذیرش ذلت و زیر بار حکومت طاغوت رفتن و راه سوم مقاومت و عزت و سربلندی که نصیب حسینیان شده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ملت ما چهلمین سالگرد انقلاب را جشن خواهد گرفت در حالی که چهل سال پنجه در پنجه قدرت‌های دنیا انداخته، سربلند ایستاده و مقاوم به راه خود ادامه می‌دهد. آمریکا به عنوان ابرقدرت دنیا با تمام هم‌پیمانان اروپایی و منتقدان منطقه‌ای خود بیان کردند که حاکمیت عراق و سوریه باید دست تکفیری‌ها باشد اما شکست خوردند و ابرقدرت دنیا نتوانست در مقابل حسینیان بایستد. آیا کسی منکر این واقعیت است؟

وی افزود: وزیر خارجه آمریکا با هواپیما به صد کشور سفر کرد تا روزی که داعش در عراق اعلام حکومت می‌کند، از او حمایت کنند. وزیر خارجه آمریکایی که مدعی ابرقدرتی دنیا است به صد کشور رفت و همه غربی‌ها با او همراهی و منطقه را برای او بسیج کردند اما کار به کجا رسید؟ این درست است که دو سوم عراق و سوریه را گرفتند و بسیاری را به شهادت رساندند اما شکست خوردند.

وی ادامه داد: خون شهید می‌جوشد، خروش ایجاد می‌کند و روحیه و بشارت می‌دهد. امروز در طول تاریخ پیروان امام حسین (ع) در بلندترین قله عزت و افتخار ایستاده‌اند. این راه و زنده بودن شهیدان است. شهیدان زنده‌اند و اینچنین الهام بخشی می‌کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: در طول این چند سال مشتاقی، مهجوری و مراجعه جوان‌های شیفته و عاشق در دانشگاه‌ها برای حضور در صحنه دفاع از حرم بسیار دیده شد. ما دوره دفاع مقدس را نیز دیدیم. امروز از دوره دفاع مقدس در دانشگاه‌ها دانشجویان و اساتیدی داریم که دل در گرو راه امام و شهیدان دارند و اگر لازم باشد از صمیم دل جان خود را فدا می‌کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: