عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

«جنایت‌های آمریکایی» باید جایگزین عنوان «حقوق بشر آمریکایی» شود

کدخبر: 2230359

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه نسل‌کشی، راه‌اندازی و حمایت از گروه‌های تروریستی همچون داعش و طالبان از جمله اقداماتی است که آمریکا تحت عنوان حقوق بشر انجام می‌دهد، گفت: به جای حقوق بشر آمریکایی باید از عنوان جنایت‌های آمریکایی استفاده کنیم.

شهروز برزگر در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در خصوص قوانین حقوق بشری آمریکا، اظهار کرد: پایمال کردن حقوق شهروندی کشورها، راه اندازی و حمایت از گروه های تروریستی همچون داعش و طالبان، پایمال کردن حق و حقوق سرخ پوستان و رنگین پوستان آمریکایی، قاچاق اعضای بدن و به راه انداختن کودتاها و انقلاب های مخملی از جمله قوانین سیاه حقوق بشری آمریکا است.

وی با بیان اینکه نسل کشی، کودک کشی، برده داری، به وجود آوردن رژیم های جعلی در منطقه و از بین بردن اساس و بنیان خانواده از جمله اقداماتی است که آمریکا تحت عنوان حقوق بشر انجام می دهد، گفت: به جای عنوان حقوق بشر آمریکایی باید از عنوان جنایت های آمریکا در اقصی نقاط جهان استفاده کنیم چرا که این کشور بویی از حقوق بشر نبرده و در هر کجای دنیا که ناملایمتی، جنگ و خونریزی وجود دارد، ردپای آمریکا را شاهد هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس تصریح کرد: آمریکا همواره به دنبال ایجاد جنگ های بیولوژیکی بوده و در طول تاریخ با اقدامات تروریستی و ایجاد رعب و وحشت به دنبال قدرت نمایی بوده است.

برزگر تأکید کرد: در قضیه برجام ایران هزینه داد و برای این داستان وقت زیادی را صرف کرد اما توانست ثابت کند که آمریکا غیرقابل اعتماد است و این موضوع را به سایر کشورهای اروپایی، آسیایی هم ثابت کرد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا به دنبال منافع ملی و شیطانی خودش است گفت: این کشور تمام ابزاری که بتواند حقوق بشر را بر هم بزند دارد و گمان می کند که کشورهایی که ادعای دوستی با او را دارند تا همیشه کنارش می مانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: برای آمریکا همین بس است که ژاپنی ها می گویند آمریکا سگ نگهبان خوبی است، حتی کشوری که خود را دوست آمریکا معرفی کرده در یک تعبیر هوشمندانه چهره واقعی آمریکا را معرفی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: