تقدیر مولوی عبدالحمید از فعالیت‌های ستاد دیه؛ وعده آزادی زندانیان با مبالغ خُرد

کدخبر: 2311688

مولوی عبدالحمید با تقدیر از اقدامات ستاد دیه در راستای آزادی بدهکاران مالی و زندانیان جرایم غیرعمد گفت: در راستای سیره نبوی و حمایت از نیازمندان جامعه اسلامی برای آزادی محبوسان زیر ۵ میلیون تومان در خدمت این مجموعه مردمی هستیم.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در دیدار با مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان از حمایت های همیشگی مسجد مکّی در راستای حبس زدایی و برگزاری جشن های گلریزان سطح استان تشکر کرد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در این دیدار با اشاره به اهمیت برنامه های آموزشی و فرهنگی در راستای کاهش جمعیت کیفری اظهار کرد: خیرین ساکن در استان با وجود برخی مشکلات همواره در تمام ادوار دست نیازمندان را فشرده و من بعد نیز با کمک های خود این راه مقدس را که همانا راه پیامبر عظیم الشان اسلام است را ادامه خواهند داد.

وی افزود: در روزهای پایانی سال با هدف پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان ها و همچنین دعوت از عموم افراد برای انجام کارهای خیرخواهانه شخص بنده و دیگر خطباء در حاشیه برنامه های مربوط به نماز جمعه و جماعت نمازگزاران را نسبت به امر انفاق و کمک به زندانیان معسر جرائم غیرعمد که به طور ناخواسته گرفتار زندان شده اند ترغیب و تشویق خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: