کمک بلاعوض کمیته امداد به مددجویان گرفتار شده در سیل شمال کشور

کدخبر: 2320448

رئیس کمیته امداد با حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان، دستورات ویژه‌ای برای امدادرسانی به مددجویان گرفتار در سیل صادر کرد و گفت: تمامی مددجویان سیل‌زده در شمال کشور از کمک بلاعوض یک میلیون تومانی و وام ضروری پنج میلیونی برخوردار می‌شوند.

سیدپرویز فتاح در بازدید از وضعیت مناطق سیل زده در استان گلستان، نحوه خدمات رسانی به مددجویان تحت حمایت امداد را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کمیته امداد با حضور در میان خانواده های مددجویان تحت حمایت، از اختصاص کمک بلاعوض امداد به این خانواده ها خبر داد و تأکید کرد: مبلغ یک میلیون تومان به صورت بلاعوض به تمامی خانواده های مددجویان آسیب دیده در سیل استانهای شمالی اختصاص می یابد.

وی، استمهال وام های دریافتی مددجویان را از دیگر خدمات امداد به مددجویان سیل زده دانست و اظهار کرد: وام قرض الحسنه ضروری پنج میلیون تومانی به تمامی مددجویان آسیب دیده از سیل در شمال کشور اختصاص می یابد.

فتاح برنامه های این نهاد برای حمایت از اشتغال خانواده های آسیب دیده را اعلام کرد و گفت: تمامی مددجویان سیل زده در استانهای شمالی، از وامهای جدید 20 میلیون تومانی اشتغال برخوردار می شوند.

رئیس کمیته امداد از تسریع در توزیع سبد کالا میان مددجویان سیل زده خبر داد و خاطرنشان کرد: از محل کمک های امداد و مردم نیکوکار، برای تمامی مددجویان آسیب دیده از سیل، مسکن مقاوم ساخته می شود.

وی با تأکید بر اینکه براساس تدابیر اندیشیده شده، منازل مددجویان کمیته امداد همه ساله تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرد، گفت: پوشش بیمه حوادث منازل مسکونی مددجویان شهری 35 میلیون تومان و منازل روستایی 25 میلیون تومان است، همچنین بیمه اثاثیه منزل مددجویان شهری و روستایی 15 میلیون تومان است که با توجه به این امر، خسارات وارده از سیل به طور کامل جبران خواهد شد.

گفتنی است، هموطنان می توانند با شماره گیری کد #99*8877* یا از طریق واریز کمکهای خود به شماره کارت 6037997900001000 نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و شماره حساب 3333 نزد بانک ملی، در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل زدگان مشارکت کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: