ستاری: تصمیم نهایی برای پژوهانه دانشجویان دكتری گرفته نشده است

کدخبر: 899289

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در پاسخ به «نسیم» گفت: نامه‌ای با امضای وزرای علوم و بهداشت و معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پژوهانه به رئیس‌جمهور ارائه كرده‌ایم تا بودجه مناسبی به این امر اختصاص یابد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سورنا ستاری در جمع خبرنگاران با بیان اینكه تصمیم نهایی برای پژوهانه دانشجویان دكتری گرفته نشده است، افزود: تعهدات پرداخت پژوهانه مربوط به سال گذشته به طور كامل به دانشجویان پرداخت شده است اما برای سال جاری هنوز این موضوع به ما اعلام نشده است.

وی با بیان اینكه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بخشی از پژوهانه دانشجویان دكتری كه مربوط به فناوری است را برعهده می گیرد، بیان داشت: اما بخش های دیگر پژوهانه باید از طریق وزارت علوم پیگیری شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به ایجاد سبد كامل ارائه تسهیلات به شركت های دانش بنیان از سوی این معاونت گفت: در این سبد از شركت های دانش بنیان تازه تاسیس و كوچك تا سقف 300 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه حمایت مالی می شود.

ستاری خاطرنشان كرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شركت های دانش بنیان بزرگتر با پرداخت وام های بزرگتر و با حداكثر 15 درصد سود حمایت مالی می كند.

وی خاطرنشان كرد: معاونت علمی ریاست جمهوری از طریق صندوق نوآوری و شكوفایی و صندوق توسعه ملی نیز از شركت های دانش بنیان حمایت می كند.

ارسال نظر: