ستاری: ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های مرتبط با شرکت‌های دانش‌بنیان زمان‌بر است

کدخبر: 914323

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: برای ایجاد هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های مرتبط با شرکت‌های دانش‌بنیان به زمان نیاز داریم

به گزارش «نسیم»، سورنا ستاری در نشست هم‌اندیشی کارگروه تشخیص صلاحیت و ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان با اشاره به مغفول ماندن توجه به شرکت های دانش بنیان افزود: در حال حاضر چرخ حرکت فعالیت در حوزه شرکت‌ها دانش‌بنیان به راه افتاده است .

وی با اشاره به افزایش شرکت‌های دانش بنیان به بیش از 600 شرکت، تصریح کرد: استمرار کار در این مسیر مورد توجه است اما در بحث رد برخی شرکت‌ها و پذیرش برخی دیگر از این شرکت‌ها در کار کارگزاری ها ممکن است اشتباهاتی داشته‌ باشیم و براین اساس در پی اصلاح امور هستیم .

دبیر هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: باید قبول کرد تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان حرکتی است که آغاز شده، باید در این مسیر برخی موارد را مورد آزمایش قرار دهیم تا به هدف مورد نظر خود برسیم. در این مسیر نیازمند همکاری بیشتر هستیم تا بتوانیم مشکلات موجود در قانون و آیین نامه های داخلی را برطرف کنیم.

ستاری خاطر نشان کرد: برای ایجاد هماهنگی و همکاری میان دستگاه‌های مرتبط با شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز به زمان وجود دارد.

وی گفت: مسیر همکاری با شرکت های دانش بنیان باید بر اساس استراتژی و اهداف مشخصی موجود پیگیری شود و در این راه باید ثابت قدم باشیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

ارسال نظر: