سردار اشتری: هیچ محدودیتی برای تبادل پلیسی با سایر کشورها نداریم

کدخبر: 934324

جانشین فرمانده ناجا با اعلام آمادگی برای همکاری‌های گسترده پلیسی با سایر کشورها گفت: تلاش ما در سطح بین‌المللی نتایج مطلبوبی را برای همه کشورها از جمله تحمیل کنندگان تحریم‌های ظالمانه علیه ایران داشته است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار حسین اشتری در هفتمین نشست ناجا با وابستگان نظامی و افسران مستقر در تهران با اشاره به شعار امسال پلیس در هفته ناجا، "پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار" اظهارداشت: هفته ناجا فرصت مناسبی جهت ارائه قابلیت‌های پلیس و تعامل با آحاد اجتماع است.

وی از افتتاح نمایشگاه تجهیزات پلیسی در 26 مهرماه خبر داد و گفت: وابستگان نظامی نیز از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آوردند.

جانشین فرمانده ناجا به گسترش جرائم بین‌المللی در جهان از جمله قاچاق کودک و زنان، مواد مخدر و پولشویی اشاره کرد و گفت: پر رنگ‌ تر شدن نقش پلیس قضایی، دیپلماتیک و بین‌المللی در جهان ضرورت دارد.

وی گفت: هیج کشوری مگر در سایه همکاری‌های بین‌المللی قادر به حمایت از شهروندان خود نیست و پلیس ایران علی رغم تحریم‌ها گام‌های بلندی را در جهت امنیت شهروندان خود برداشته است.

سردار اشتری افزود: نیری انتظامی ایران از لحاظ دانش پلیسی و فناوری نوین را در منطقه برتر معرفی کرد و گفت: همکاری کشورها در سطح بین‌المللی موجب وحدت رویه و توفیقات بین‌المللی می‌شود.

ارسال نظر: