بیست و دومین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی برگزار شد

کدخبر: 1043863

جلسه بعدی فردا علنی برگزار می‌شود/ وکیل متهم ردیف اول: امروز آخرین جلسه دادگاه بود که به صورت غیرعلنی برگزار شد

به گزارش «نسیم»، بیست و دومین جلسه رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به صورت غیرعلنی برگزار شد.

فارس نوشت: رسول کوهپایه‌زاده پس از پایان بیست و دومین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه امروز دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار شد، اظهار داشت: دلیل این مسئله طرح مسایلی بود که منافع ملی و مصالح کلان کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌داد. وی تصریح کرد: بر اساس تاکید سه باره ریاست دادگاه کلیه حاضرین در این جلسه مکلف هستند که به هیچ عنوان مطالب جلسه امروز را در جایی درج نکنند. وی ادامه داد: دادگاه برای کشف حقیقت و احراز واقعیت تلاش می‌کند و جلسه امروز هم به این صورت برگزار شد تا متهمین با آرامش بیشتر بدون اینکه آفتی متوجه مسائل کشور شود صحبت‌های خود را ارائه دهند. وکیل متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی جلسه امروز را بسیار مثبت و پربار دانست و افزود: امروز آخرین جلسه دادگاه بود که به صورت غیرعلنی برگزار شده و این جلسه به درخواست هر سه متهم برگزار شده بود. کوهپایه‌زاده در پایان گفت: هر سه متهم امروز صحبت کردند و من هم چند دقیقه‌ای در دادگاه مطالب مورد نیاز را ارائه دادم.

دقایقی پیش بیست و دومین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی به پایان رسید و بر اساس اعلام دادگاه جلسه بعدی فردا به صورت علنی برگزار می‌شود.

ارسال نظر: