پورمحمدی: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فسادزدایی و ارتقاء سلامت اداری هستیم

کدخبر: 957362

وزیر دادگستری در همایش "ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد" افزود: باید با حمایت از کارآفرینان در حوزه مبارزه با فساد شرایطی را برای تحدید متخلفان، سواستفاده کنندگان و قانون گریزان فراهم کنیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام پورمحمدی در این همایش با اشاره به صدور فرمان هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب درباره مبارزه با فساد که اردیبهشت سال 80 صادر شد ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه مسئولین برای مبارزه با فساد عنوان کرد، دولت یازدهم مقوله مبارزه با فساد را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

وی با اشاه به اینکه موضوع فساد دغدغه همه مسئولان و مردم است ابزار تاسف کرد و افزود: بخاطر فراز و فرودها و نواقص و کندی در مسیر تاکنون به این هدف دست نیافته‌ایم.

پورمحمدی همچنین انتظار مردم از مدیران برای ایفای اقدامات عملی و موثربرای مبارزه با فساد را امری ضروری دانست و عنوان کرد: در این همایش بنا داریم تا اقدامات انجام شده در مبارزه با فساد را به مردم گزارش دهیم نه اینکه اهداف و خواسته‌های خود را در این زمینه بیان کنیم.

وزیر دادگستری در پایان عنوان کرد؛ برای مبارزه با فساد لازم است تا با کاهش تردید مردم حمایت عمومی را جلب کرده و ضمن حمایت از کارآفرینان در این حوزه شرایطی را برای تحدید متخلفان، سواستفاده کنندگان و قانون گریزان فراهم کنیم

ارسال نظر: