خود اظهاری داوطلبان کرونایی آزمون ارشد آغاز شد

کدخبر: 2358739

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز خود اظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از امروز پنج شنبه ۹ مرداد خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز خود اظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد خبر داد و بیان کرد: سازمان سنجش به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند شامل بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته است.

او در ادامه بیان کرد: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ از امروز پنج شنبه ۹ مرداد تا فردا جمعه ۱۰ مرداد فرصت دارند به سایت سازمان سنحش مراجعه کرده و فرم خود اظهاری کرونا را پر کنند.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: داوطلبانی می‌توانند در این خود اظهاری ثبت نام کنند که بیماری آن‌ها از تاریخ ۲ مرداد سال ۱۳۹۹ به صورت قطعی تائید شده است؛ این داوطلبان باید گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا مورد تایید بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

او در ادامه درباره شیوه ثبت نام در این سامانه ادامه داد: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش بخش آزمون کارشناسی ارشد، فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفا در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

او در پایان تاکید کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد و داوطلبانی که بعد از این تاریخ به کرونا مبتلا شوند باید به مراکز رفع نقص مراجعه کنند و بیماری خود را اعلام کنند.

گفتنی است، بر اساس آخرین تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کنکور کارشناسی ارشد در نوبت صبح روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۶، ۱۷، ۱۸ مرداد) برگزار می شود.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه، ۱۳ مرداد روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: