اظهارات عجیب مدیرعامل شرکت حمل ونقل رجاء!

تجمع‌کنندگان مقابل مجلس کارمند رجا نیستند

کدخبر: 2000063

به گزارش « نسیم »مدیرعامل شرکت رجاء با بیان اینکه هیچ‌یک از تجمع‌کنندگان مقابل مجلس کارمند رجا نبوده اند، گفت: این افراد با شرکت پیمانکاری طرف قرارداد هستند و معمولا هرساله درآذرماه پس از اتمام قرارداد شرکت‌ها و برگزاری مناقصه جدید این مشکل ایجاد می‌شودکه از برخی مهمانداران پیشین که با شرکت قبلی همکاری داشتند٬ استفاده نمی‌شود .

خبرگزاری نسیم چندروز پیش،درگزارشی به تجمع تعدادی از کارگران پیمانی"جهان گلشن امین"،مقابل ساختمان پیمانکار اصلی،یعنی شرکت حمل و نقلی رجاء پرداخته بود.

به گزارش خبرنگار نسیم ، یکی از نمایندگان کارگران معترض در گفتگو با « نسیم »اعلام داشت که آخرین حقوق دریافتی از شرکت"جهان گلشن امین"،مربوط به ماه ها قبل است .

درهمین حال،قائم مقام شرکت"جهان گلشن امین"در گفتگو با نسیم هم اعلام داشت که کارگران مورد اشاره 3.5 ماه است که حقوق دریافت نکرده اند .

" شهرام تفرشیان"با بیان اینکه شرکت"جهان گلشن امین"از مجموعه راه آهن 2 میلیارد و 200 میلیون تومان طلبکار است،تصریح کرد که پرداخت حقوق به این عده از کارکنان منوط به عمل به وعده پیمانکار شرکت، یعنی شرکت رجاء است .

قائم مقام شرکت"جهان گلشن امین"،تاکید کرد که شرکت قطار مسافری رجاء به عنوان پیمانکار"جهان گلشن امین"، پنج ماه است که پرداختی به این شرکت نداشته که برآورد می شود بدهی رجاء به این شرکت کمتر از پنج میلیارد تومان باشد .

با این حال، سیدحسن موسوی‌نژاد، مدیرعامل شرکت رجاء، درباره تجمع روز یکشنبه عده‌ای که خود را کارکنان شرکت حمل و نقلی رجاء می‌نامیدند در مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ یک از معترضان کارمند شرکت رجاء نبودند و قراردادی با رجاء ندارند .

وی ادامه داد: امور راهبری قطارهای شرکت رجاء طی مناقصه و فراخوان‌هایی به شرکت‌های مستقل پیمانکاری واگذار می‌شود و این شرکت‌ها با برنده شدن در مناقصه به مدت یک‌سال امور راهبری مثل ارائه خدمات مهمانداری٬‌ نظافت و تهیه و توزیع مواد غذایی را بر عهده می‌گیرند .

موسوی‌نژاد با یادآوری اینکه مهماندارنی که با آن‌ها قطع همکاری شده پس از مدتی با شرکت پیمانکاری دیگری قرارداد می‌بندند و به تدریج جذب می‌شوند٬ گفت: همواره به شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد خود توصیه کرده‌ایم که از همان مهمانداران قبلی برای ارائه خدمات به مسافران استفاده کنند ولی برخی شرکت‌ها از مهمانداران خودشان بهره‌ می‌برند و نمی‌توانند با همه مهمانداران پیشین همکاری داشته باشند .

ارسال نظر: