بنیاد مسکن دومین مسابقه عکس خانه روستایی را برگزار می کند

کدخبر: 2059142

این مسابقه با محورهای موضوعی همچون "زندگی قدیم –کالبد جدید"،"زندگی جدید –کالبد قدیم"،"رابطه فرهنگ و معماری روستا"،"مسکن معیشت محور"،"معماری مسکن روستایی"،"مسکن روستایی" و" سوانح طبیعی و بافت کالبدی سازگار با محیط" برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دومین مسابقه عکس"خانه روستایی" را با هدف مستند سازی معماری روستایی ایران و شناخت تاثیرات عوامل اقلیمی، اقتصادی، اجتماعی و سوانح طبیعی بر بافت و مسکن روستایی در دو بخش "تک عکس" و "عکس های مقایسه ای در گذر زمان" برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، این مسابقه با محورهای موضوعی همچون "زندگی قدیم -کالبد جدید"،"زندگی جدید -کالبد قدیم"،"رابطه فرهنگ و معماری روستا"،"مسکن معیشت محور"،"معماری مسکن روستایی"،"مسکن روستایی" و سوانح طبیعی" و "بافت کالبدی سازگار با محیط" برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: مهلت ارسال آثار عکاسی به این دبیرخانه مسابقه سراسری، از ششم شهریورماه سالجاری آغاز و تا 16 آبان ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، داوری آثار ارسالی یکم آذرماه سالجاری بوده و نمایشگاه آثار هم هفته نخست بهمن ماه سالجاری کلید می خورد.

علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به آدرس زیر مراجعه کرده و از جزییات بیشتر آن آگاه شوند. http://pic.bonyadmaskan.ir/Pages/Home.aspx

ارسال نظر: