«نسیم آنلاین» بررسی کرد؛

سازمان هواپیمایی کشوری بروز رسانی اطلاعات خود را فراموش کرد!

کدخبر: 2070174

۱۷ شهریور ماه سال جاری علی عابدزاده طی احکام جداگانه ای مرتضی دهقان را به سمت معاون هوانوردی و امور بین الملل، آرش خدایی را به سمت سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی، محمد سعید شرفی را به سمت مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی « نسیم آنلاین» نتایج یک بررسی نشان می دهد که با گذشت 44 روز از آخرین تغییر وتحولات گسترده در سطح مدیران میانی و بالادستی سازمان هواپیمایی کشوری اما این سازمان هنوز هم بروز رسانی اطلاعات مربوط به بخش مدیران آن را بر روی این درگاه رسمی در دستور کار قرار ناده است.

17 شهریور ماه سال جاری علی عابدزاده طی احکام جداگانه ای مرتضی دهقان را به سمت معاون هوانوردی و امور بین الملل، آرش خدایی را به سمت سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی، محمد سعید شرفی را به سمت مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی، علی باریکانی را به سمت مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی و محمود رضا روحانی را به سمت مدیرکل دفتر گواهینامه ها، امتحانات و امور پزشکی سازمان منصوب کرد.

از آن زمان تا اکنون پورتال رسمی این سازمان ، همچنان با اطلاعات قبلی مربوط به مدیران برکنار و یا جابجا شده مورد استفاده قرارمی گیرد وبه روز رسانی هم نشده است

"رضا جعفرزاده"، مدیر روابط عمومی این سازمان به عنوان سخنگو ، همواره یک پای ثابت حضور در رسانه های گروهی بوده، اما گمان می‌رود که فراموش کرده که یکی از وظایف روابط عمومی بروز رسانی پایگاه اطلاع رسانی سازمان یا نظارت بر حسن انجام این کار در سازمان مذکور است.

به ویژه آنکه سازمان هواپیمایی کشوری بالاترین نهاد ناظر در صنعت حمل و نقل هوایی بوده و به واسطه نوع فعالیت آن، پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواپیمایی کشوری مورد توجه مخاطبان داخلی وحتی خارجی آن هم قرار می گیرد.

ارسال نظر: