معاون وزیر راه: بیمارستان آستارا امسال تکمیل و تجهیز می‌شود

کدخبر: 922359

محمدجعفر علیزاده افزود: این بیمارستان جنرال با اختصاص ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تا پایان امسال آماده تحویل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجهیز است

به گزارش «نسیم» وی در حاشیه بازدیداز روند ساخت پروژه‌های بیمارستانی استان گیلان، اظهار داشت: هفت پروژه بیمارستانی در این استان با ظرفیت مجموع ۱۱۵۰ تخت در دست احداث بوده که عملیات ساخت بیمارستان ۳۵ تختی شفت به اتمام رسیده و درحال تجهیز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است .

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ضمن مطلوب ارزیابی کردن روند ساخت بیمارستان ۱۳۰ تختی آستارا به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی آن اشاره کرد و افزود: این بیمارستان جنرال با اختصاص ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تا پایان امسال آماده تحویل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجهیز است .

وی تصریح کرد: با احتساب اعتبار امسال، در مجموع برای ساخت بیمارستان ۱۳۰ تختی آستارا، اعتباری برابر ۳۴ میلیارد تومان هزینه می‌شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت پروژه ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت نیز گفت: این بیمارستان در مرحله ساخت اسکلت قرار دارد و در سال ۹۳ اعتباری معادل ۴.۵ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شده است .

علیزاده در ادامه به بازدید اخیر وزیر راه و شهرسازی از پروژه بیمارستانی ۲۸۰ تختی یاسوج نیز اشاره کرد و اظهار داشت: چنانچه اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی موردنیاز تأمین شود، این بیمارستان در سال ۹۴ تکمیل خواهد شد .

ارسال نظر: