سه دفتر مسافرت هوایی ۱۴۷ میلیون تومان جریمه شدند

کدخبر: 922951

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، از جریمه نقدی یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی، سه دفتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی به دلیل گرانفروشی خبر داد

به گزارش «نسیم» به نقل از روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان، اظهارداشت: در پی بازرسی بازرسان کمیته فنی و رسیدگی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی 3 دفتر متخلف به دلیل گرانفروشی به میزان یک میلیارد و 470 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

وی افزود: با عنایت به نزدیک شدن به ایام دور پایانی سفرهای تابستانی و پیش رو بودن ایام ولادت با سعادت ثامن الحجج امام رضا (ع)، سازمان هواپیمایی کشوری در راستای وظایف نظارتی خود و به منظور کنترل بازار فروش بلیت هواپیما، دو تیم مجرب از بازرسان خود را جهت بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی اعزام کرد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، خاطرنشان کرد: در این راستا با عنایت به هماهنگی انجام شده با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی پس از بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی شهر مشهد، 11دفتر متخلف شناسایی شد که برابر نوع تخلفات برای 8 دفتر متخلف اخطار کتبی به همراه درج در پرونده صادر شد.

دهقان تصریح کرد: همچنین 3دفتر دیگر به دلیل گرانفروشی با حضور و رای قاضی تعزیرات حکومتی در مجموع به مبلغ یک میلیارد و 470میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای بازدید های خود تیم های بازرسی را در ایام پایانی تعطیلات تابستانی جهت کنترل بازار و برخورد قاطع با دفاتر متخلف به استانهای سراسر کشور اعزام می کند. دهقان یادآورشد: شهروندان و مسافران گرامی نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی موارد را از طریق واحد رسیدگی به شکایات سازمان از طریق شماره تلفن 61022355 پیگیری کنند تا در اسرع وقت اقدام لازم معمول شود.

ارسال نظر: